verticale streep

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan vos

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2001
ik heb een laserprinter 1200 serie van hp en sinds kort krijg ik een verticale streep op papier van ong.2 cm breed .deze zit dan ook op ong 3/4 cm van de linkerzijde.heb alles al een keertje schoongemaakt maar niets helpt .er zit pas een nieuwe inkt lade in
wie o wie wet raad

Deinstalleer de software eens en kijk wat die dan doet?

Hij heeft groot onderhoud nodig, er zit ook een rol in met meestal een halogeenlamp, voor de verwarming hiervan plus de aandrukrol, als deze rollen niet meer goed funktioneren heb je ook zo'n vervelende streep.

Heb alleen ervaring met een M4+ die hetzelfde probleem had, de reparatiekosten waren hoger dan een nieuwe printer, wel van een ander merk, maar toch, zelfs de tonercardridge was duurder dan een nieuwe printer.

Ik heb die problemen ook eens gehad en het heeft gewerkt met de software te deinstalleren (dit is geen referentie dat het zou werken).
Er kan ook iets aan die nieuwe tuner zijn maar het is zoasl Lange Pier verteld dat die kostprijs.....
Als je die printer allang hebt en heeft zijn diensten bewezen dan opteer ik gewoon om een nieuwe te kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan