Hallo mensen,
Vanavond liep mijn computer ineens vast en hij gaf verticale strepen.
Ik heb hem opnieuw opgestart maar hij blijft nu elke keer verticale strepen geven bij het opstarten en blijft daarna steken bij het opstarten, en dan verschijnt een crash dump scherm(blauw scherm). Ik kan alleen nog in windows komen via de veilige modus en dan geeft de computer in het probleemrapport dit aan:
Een probleem met uw NVIDIA Graphics Driver oplossen
NVIDIA Graphics Driver werkt niet meer naar behoren.
Een stuurprogramma-update zorgt er mogelijk voor dat het probleem niet opnieuw optreedt wanneer een dergelijke update beschikbaar is.
Ik heb de stappen die windows aangaf uitgevoerd(driver updaten).
Ook heb ik zelf nog de 3d-kaart verwijderd en toen zelf opnieuw laten vinden door de computer en apparaatstuurprogramma laten installeren.
Dit alles heeft helaas niet geholpen!
Wie heeft er misschien nog ideën voor me?
Alvast bedankt,
Rob Evers
Vanavond liep mijn computer ineens vast en hij gaf verticale strepen.
Ik heb hem opnieuw opgestart maar hij blijft nu elke keer verticale strepen geven bij het opstarten en blijft daarna steken bij het opstarten, en dan verschijnt een crash dump scherm(blauw scherm). Ik kan alleen nog in windows komen via de veilige modus en dan geeft de computer in het probleemrapport dit aan:
Een probleem met uw NVIDIA Graphics Driver oplossen
NVIDIA Graphics Driver werkt niet meer naar behoren.
Een stuurprogramma-update zorgt er mogelijk voor dat het probleem niet opnieuw optreedt wanneer een dergelijke update beschikbaar is.
Ik heb de stappen die windows aangaf uitgevoerd(driver updaten).
Ook heb ik zelf nog de 3d-kaart verwijderd en toen zelf opnieuw laten vinden door de computer en apparaatstuurprogramma laten installeren.
Dit alles heeft helaas niet geholpen!
Wie heeft er misschien nog ideën voor me?
Alvast bedankt,
Rob Evers