Verticale strepen op mijn laptop beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justmarty

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2011
Goedemiddag,

ik heb sinds vanmiddag het probleem dat er aan de rechterkant van m'n beeldscherm gekleurde strepen staan, waardoor ik zo'n 10 cm van het beeld niet kan zien.
Het begon er mee, dat het beeld aan die kant wat begon te trillen, en dat werd steeds erger, en nu staan er continu gekleurde strepen (de ene keer bewegen ze, de andere keer staan ze stil).

Wat kan ik hier aan doen? Is dit een software fout, of betekent dit dat mijn scherm kapot is?

De laptop is een HP Pavilion dv6-1020ed.

Alvast bedankt,

Martijn

Ik ben erachter gekomen, dat als je op het beeldscherm drukt, dat de strepen dan veranderen, dus zal het beeldscherm wel aan het beeldscherm liggen. Is hier nog wat aan te doen, of is vervangen de enige optie?

En is er nog een manier om het beeld te verplaatsen (net zoals je op die oude beeldschermen kon doen), zodat ik toch wel het hele beeld kan zien op het gedeelte wat nog wel werkt?

Leeftijd van je klapkoffer ?
Dit i.v.m. je garantie die 2 jaar duurt.

Hij doet het overigens nu weer even goed, maar als ik het scherm beweeg, dan komen de strepen gelijk weer terug. Verandert dit het probleem misschien?

Hallo,

Ik denk dat het geen van beide is(de antwoorden die hier boven zijn gegeven)
Wat ik vaak tegen kom in de praktijk is dat de kabel naar je beeldscherm kapot is of los zit.
Als je handig bent zou je de laptop eens los moeten halen en de kabel goed aan drukken kijken wat er dan gebeurd! Helaas is vervangen van de desbetreffende kabel te duur in de meeste gevallen.

Groeten:thumb:

Wat ik vaak tegen kom in de praktijk is dat de kabel naar je beeldscherm kapot is of los zit.
Dat is zeker een mogelijkheid.Helaas is vervangen van de desbetreffende kabel te duur in de meeste gevallen.

Dat is absoluut niet het geval, zeker gezien het feit dat de machine pas 2 jaar en twee maanden oud is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan