• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vertikaal zoeken met ALS waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Visus

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Ik heb een bronbestand met verkopen per medewerker per week (zie bijlage). Ik wil nu in een overzicht van elke medewerker van een specifiek product de week verkopen zien. Omdat in het bronbestand niet elke kolom een naam heeft werkt een draaitabel niet. Welke formule kan ik gebruiken?

Bijlagen

Zet er dan toch kolomtitels boven. Een draaitabel is veruit het simpelste en handigste hier.

Dat leek mij ook het makkelijkst. Ik heb het bijgevoegde bestand wat simpel weggezet maar het betreft meerdere bronbestanden van waar uit gegevens opgehaald moeten worden. Het opnemen van kolomkoppen in al deze bestanden is dan ook redelijk arbeidsintensief

Geloof mij, het neerzetten van die formules is nog arbeidsintensiever hoor. Kan je niet met Copy paste een en ander versimpelen? Of met wat VBA code?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan