vertikale strepen in beeld en daarna Reboot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

noort666

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2006
Hallo, ik heb een probleemje.

Ik heb mijn computer ge-upgrade. Ik heb nu het volgende systeem:

-Intel duo core E6550
-asus P5K SE
-Nvidia 8800 GTS 640 Mb
-2Gb Corsair intern geheugen
-een harde schrijf van het nieuwe type met zo'n kleine stekker (ik ben de naam kwijt)
-Windows XP Home Edition

Alles werkt goed, maar als ik de computer voor de eerste keer opstart, dan krijg ik vertikale strepen in het beeld en kan Windows ook niet opstarten. Vervolgens Reboot de computer zich (hij strat in ieder geval opnieuw op) en krijg ik een schrem waar ik kan kiezen. Ik krijg de keuze uit Windows ik Veilige modus/veilige modus met netwerkopties en ook Windows gewoon opstarten.

Ik kiez vervolgens voor gewoon opstarten en dan gaat alles goed. Alles werkt gewoon prima. Als ik vervolgens de computer zelf opnieuw opstart, is het beeld ook gewoon goed. Het is alleen de eerste keer als ik opstart???

Weet iemand wat er aan de hand is.

Alvast bedankt.

Vr. Gr. Marc

Wat voor voeding zit er in de PC, welk merk en hoeveel Watt??

merk voeding

Bedankt voor de reactie. Ik heb een nieuwe voeding gekocht van het merk Sweex Essentials. De voeding is 650 Watt.

Zou hier de fout mogelijk zitten.???

Volgens mij heb ik de strepen niet als ik de computer uitzet en op standby laat staan. Ik heb het alleen als ik de stekker eruit haal. Ik zal dit nog even proberen.

Weet je een oplossing, anders dan een neiuwe voeding kopen of je computer altijd op standby laten staan.

Alvast bedankt voor de moeite.

Vr. Gr. Marc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan