vertragen PC bij surfen naar sommige sites

• Onderwerp starter Onderwerp starter pigo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pigo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2007
Hallo,

Kunnen jullie mij helpen?
Bij het surfen openen sommige pagina's zich zeer snel. Bij andere daarentegen duurt het minuten voor de site gedownload is. (ook helpmij.nl) Ik had hitman pro met Spysweeper, spydoctor, spyblaster,spybot op mijn pc staan. Ik heb deze verwijderd omdat ik dacht dat zij de pop ups tegenhielden en alzo het openen van de pagina verhinderden. Geen resultaat.Ik heb nog wel norton antivirus en de windows firewall op mijn PC.
Pop up blokering staat op "normaal".
Buiten het surfen werkt de pc snel. ook outlook express.

groeten

Eddy

Hallo,

Bij die test had ik 120kbps(plus minus) Is dat weinig of veel? Ben amateur

groeten

Eddy

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of je van een paar pagina's die bij jou traag laden een link weg kan zetten zodat wij kunnen testen.
Wat betreft helpmij, kan ik bevestigen dat die hier ook vaak traag laad.
En dit merk ik vaak per dag gezien het mijn startpagina is.

Toch ligt het traag laden van Helpmij niet aan Helpmij zelf (enkele keer wel natuurlijk) maar over het algemeen laadt Helpmij snel.

p.s. Pigo, ik heb je 'quote' verwijderd, die was overbodig.

Dit ligt waarschijnlijk niet aan jou. Bij mij thuis werkt b.v. youtube de ene dag ubersnel, terwijl het de andere dag niet vooruit te branden is. Er zijn registerwijzigingen te doen waarmee je kunt zorgen dat de browser meerdere items tegelijkertijd inlaad. Dit zou een performance increase moeten hebben bij een breedbandverbinding.
Kan de link niet zo snel vinden maar als ik hem heb zal ik m meteen posten.

Toch ligt het traag laden van Helpmij niet aan Helpmij zelf (enkele keer wel natuurlijk) maar over het algemeen laadt Helpmij snel.

p.s. Pigo, ik heb je 'quote' verwijderd, die was overbodig.

Toch denk ik dat het wel aan Helpmij ligt. Vanmorgen een pagina opgestart, en kreeg vanmiddag pas verbinding. :p:p

Als dat niet traag is......

Ligt wel degelijk aan HM,er komt niet voor niets een nieuwe server..die het overigens nu moet doen als het goed is. Ben benieuwd hoe het gaat vanavond als het druk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan