Vertraging beeld bij youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Geachte,

Heb eventjes het volgende probleempje, momenteel heb ik windows xp en als ik bij youtube bijvoorbeeld muziek afspeel dan is de klank perfect, maar het beeld is niet synchroon met de klank, en er lijkt vertraging in te zitten want om de de paar seconden schud het iets, hoe kan je dit oplossen. En er is nog iets anders mijn browser is erg traag met openen heb internetexplorer misschien is daar ook iets mee misschien dat iemand de oplossing kent.

Bedankt alvast

Groeten van Patrick

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Heb je titel even aangepast want alleen bewegen zegt weinig en heb de vraag in de juiste sectie gezet succes met je vraag:thumb:

Hoi

Nou het is eigenlijk zo dat ik deze computer pas heb en bij uitzending gemist heb je het niet dus het lijkt dat het dan iets anders is maar wat je ook net heb gemeld zal de scan doen zoiets dacht ik eigenlijk ook wel vreemd dat andere dingen gewoon werken

zal es proberen

badankt dan je de moeite hebt genomen me te helpen

groetjes van patrick

want de browser blijk ook wat traag te werken misschien dat dat iets is dan

Beste Patrick,

Het is niet nodig je vraag in meerdere secties te plaatsen.
Om die reden heb ik je vragen samengevoegd.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Zet de kwaliteit van de af te spelen video wat lager. Het kan zijn dat je systeem (om diverse redenen) moeite heeft met de standaard ingestelde kwaliteit.

Klik hiervoor op het 'radertje' om de kwaliteit aan te passen.

Hoi hoi

En kan je dat beetje beter uitleggen misschien wat moet ik dan doen als ik op youtube ben

groetjes
patrick

Als je in youtube een video opent dan rechtsonder dat sterretje/bloemvormpje klik je aan en dan eens de laagste kwaliteit instellen.
geef eens wat info over de pc hardware geheugen,processor en welke directx draai je en welke windows xp..sp3?..
deze info kun je vinden door start>uitvoeren typ: dxdiag en dan enter en kijk wat er staat en post het hier eens.

Laatst bewerkt:
Beste Maikel

Gezellig dat je dan uit Gelderland komt kom er ook vandaan dat is makkelijk dit zijn de gegevens het is wel vreemd dat het bij uitzending genist niet mis is en alles goed word afgespeel en heb de kwaliteit veranderd maar er treed geen verandering op.

System Information
------------------
Time of this report: 10/30/2012, 10:03:36
Machine name: GEBRUIKE-A6349E
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_qfe.120821-1630)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: HP Pavilion 04
System Model: P8302A-ABN 781.
BIOS: Award Medallion BIOS v6.0
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.60GHz
Memory: 768MB RAM
Page File: 818MB used, 1060MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode

Dit is het

bedankt dan alvast

groeten

Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan