patrickbrake3
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 aug 2014
Een hele goede avond.
ik zit met het volgende probleem:
Heb vandaag mijn nieuwe geluidskaart ontvangen en geïnstalleerd naar behoren.
Het gaat om de Creative Sound Blaster Z.
Mijn PS4 en tv-ontvanger zitten aangesloten op mijn TV met HDMI kabel.
Nu heb ik vanaf mijn TV en optische kabel naar mijn Optical-IN op mijn geluidskaart in mijn PC.
En vanaf deze geluidskaart gaat het geluid naar mijn Logitech z506. 5.1 setje door middel van 3 maal 3.55mm jack kabels!
Het uiteindelijke probleem zit hem erin dat het geluid uit mijn 5.1 setje nu iets een vertraging heeft ten opzichte van mijn PS4 en TV beeld.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen en wat zijn anders betere mogelijkheden om mijn geluidvan de PS4, TV en Computer op dit logitech z506 setje af te spelen.
Hoop op een snelle en goede reactie!
Alvast bedankt!
Groetjes Patrick!!
ik zit met het volgende probleem:
Heb vandaag mijn nieuwe geluidskaart ontvangen en geïnstalleerd naar behoren.
Het gaat om de Creative Sound Blaster Z.
Mijn PS4 en tv-ontvanger zitten aangesloten op mijn TV met HDMI kabel.
Nu heb ik vanaf mijn TV en optische kabel naar mijn Optical-IN op mijn geluidskaart in mijn PC.
En vanaf deze geluidskaart gaat het geluid naar mijn Logitech z506. 5.1 setje door middel van 3 maal 3.55mm jack kabels!
Het uiteindelijke probleem zit hem erin dat het geluid uit mijn 5.1 setje nu iets een vertraging heeft ten opzichte van mijn PS4 en TV beeld.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen en wat zijn anders betere mogelijkheden om mijn geluidvan de PS4, TV en Computer op dit logitech z506 setje af te spelen.
Hoop op een snelle en goede reactie!
Alvast bedankt!
Groetjes Patrick!!