Hallo,
ik heb een aantal domeinnamen met bijbehorende e-mailadressen. Een bepaalde domeinnaam heb ik nog wel in bezit, maar het e-mailadres daarvan gebruikte ik al lange tijd niet meer en heb dat enige tijd geleden ook als account uit Outlook verwijderd.
Kort geleden heb ik dat e-mailadres geheel laten vervallen (dus ook de webmail) omdat dat in de weg stond om een e-mailadres voor een nieuw domein aan te vragen.
Het probleem nu, is dat in Outlook telkens ook geprobeerd wordt om in te loggen in de webmail van het vervallen e-mailadres. Dat zal de afgelopen periode ook steeds het geval zijn geweest, maar toen viel het niet op omdat die webmailbox fysiek nog bestond.
Het vreemde is dat ik in Outlook betreffend account dus allang heb verwijderd, maar nog steeds geprobeerd wordt om die mail op te halen. Ik krijg dus continu de melding dat er niet ingelogd kan worden op betreffende webmail (die dus ook niet meer bestaat).
Ik heb overal in Outlook al gekeken hoe ik het inbellen naar dat oude e-mailadres kan stoppen, maar ik zie het account/e-mailadres nergens terug komen. Weet iemand van jullie hoe ik dit toch op kan lossen?
Hopelijk is mijn probleem duidelijk omschreven, alvast dank voor ieders hulp.
Joost
ik heb een aantal domeinnamen met bijbehorende e-mailadressen. Een bepaalde domeinnaam heb ik nog wel in bezit, maar het e-mailadres daarvan gebruikte ik al lange tijd niet meer en heb dat enige tijd geleden ook als account uit Outlook verwijderd.
Kort geleden heb ik dat e-mailadres geheel laten vervallen (dus ook de webmail) omdat dat in de weg stond om een e-mailadres voor een nieuw domein aan te vragen.
Het probleem nu, is dat in Outlook telkens ook geprobeerd wordt om in te loggen in de webmail van het vervallen e-mailadres. Dat zal de afgelopen periode ook steeds het geval zijn geweest, maar toen viel het niet op omdat die webmailbox fysiek nog bestond.
Het vreemde is dat ik in Outlook betreffend account dus allang heb verwijderd, maar nog steeds geprobeerd wordt om die mail op te halen. Ik krijg dus continu de melding dat er niet ingelogd kan worden op betreffende webmail (die dus ook niet meer bestaat).
Ik heb overal in Outlook al gekeken hoe ik het inbellen naar dat oude e-mailadres kan stoppen, maar ik zie het account/e-mailadres nergens terug komen. Weet iemand van jullie hoe ik dit toch op kan lossen?
Hopelijk is mijn probleem duidelijk omschreven, alvast dank voor ieders hulp.
Joost