vervangen Calendar Control in date picker control in Access 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Beste forummers, vandaag van Access 2003 naar 2010 gegaan. Ik heb nog nooit zoveel hoofdpijn gehad. :(:( Wie kan wij helpen in 2010 is de Calendar control (mscal.ocx) niet beschikbaar en het advies is om deze te vervangen door date picker control. Kan iemand mij zeggen waar ik die vind en hoe ik dit moet doen. Alvast bedankt voor het eerste hoofdpijnpilletje dan, Friend

Beste forummers, date picker control inmiddels gevonden onder opmaak in ontwerpweergave. Het is allemaal zoeken maar langzaam komen we er ... bedankt voor het lezen van de vraag en het denken op de achtergrond, Friend

@Friend,

Om je hoofdpijn te beperken is het misschien handig om onderstaande link als naslagwerk te gebruiken. Welliswaar is de Access 2010 cursus nog niet gelanceerd, maar jouw probleem was ook in de Access 2007 cursus in les 38 terug te vinden.

http://www.gratiscursus.be/access_2007/index.htm

Charles, hartelijk dank voor je tip. Ik zit momenteel weer te zoeken hoe ik werkbalk lijnen en figuren, als die nog bestaat, weer zichtbaar kan krijgen, of onder welke tab deze nu verborgen zit in de ontwerpweergave van een rapport ?? Friend

les 47 bij rapportontwerp. :o Volgende keer eerst zelf even zoeken. :mad:

Charles, wederom hartelijk dank. :thumb: Het was niet zo zeer dat ik niet aan het zoeken was maar een uiting van frustratie. De nieuwe layout is leuk maar je moet wel ontdekken waar ze alles onder verstopt hebben. :rolleyes: Gisterenavond ging het licht (terwijl het al uit had moeten zijn) toch weer schijnen. :cool: Friend

Charles, wederom heel hartelijk dank. Bijzonder handig en nuttig:thumb::thumb: Friend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan