Vervangen hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Na het vervangen van mijn videokaart start de PC niet meer op, ook hoor ik een sleepend geluid net onder de transformator van de PC, alles is correct uitgevoerd, wat zijn de stappen die ik moet ondernemen ,

PS bij het opstarten van de PC reageerd de monitor niet en ook de 2 CD spelers van de PC gaan niet open, waar moet ik aan beginnen ???

Nou stap 1, logische week, zou zijn de oude kleurenkaart eruit te halen, er dan die oude weer in te stoppen en kijken of alles het weer correct doet, alleen vrees ik aan je uitleg te lezen dat dit niet gaat werken, het klinkt een beetje als een voeding probleem. Maar begin bij begin en voer stap 1 eens uit.

Zo niet dan denk ik dat je niet veel verder moet zoeken als een winkel waar ze nieuwe voedingen verkopen....

ok

Heb ik gedaan, de oude kaart is er terug en alles blijft hetzelfde ! , dit is een packardbell pc die ik nieuw kocht 1 jaar geleden Xtreme Gold met windows media center en rad X600 video kaart, men stuurde mij per post een ander video kaart, probleem is dus niet opgelost, nu moeten ze eerst de kaart terug hebben vooralleer een monteur 5 dagen later kan langskomen dus zeker 10 dagen zonder mijn vaste PC.

Ik ben nogal teleurgesteld in die computer daar mijn vorige geen merk was, één van de carrefour die probleemloos jaren mee kon en slechts 500 euro koste, die kost rond de 1000 en jammer genoeg deed de harde schijf ook al toeren enz ... na het openen van de pc stel ik vast dat er slechts 1 harde schijf in zit, we dachten 2 omdat er schijf C en D op het scherm te lezen was, de D voor de films van media center.

PS de CD spelers kunnen open en dicht terug mits een beetje problemen maar ik heb dringend mijn documenten nodig in de pc !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan