vervangen van dutch dll naar engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
xp pro
Wanneer ik een cd wil gaan installeren krijg de volgende mededeling;
Currently, version 3.10 of COMMDLG.DLL is installed and supports Dutch, The sofwae you are installing contains the same component, but it supports U.S.English.
Should the exisiting copy be overwritten.

vraag:
1 Wat betekend voor mijn systeem dit wanneer ik hierop ja

2 Wanneer ik de software verwijder wordt de d.ll file weer vervangen door de nl dll file!

Brutaal vraagje hoor, maar wou je iets van windows erop zetten of gewoon een spelletje....

Je kunt voor de zekerheid even het Dutch.dll kopieeren en in een ander mapje bewaren.
Wanneer je dan die andere versie installeert, heb je kans dat 'ie de dutch.dll verwijdert en daar die Us/english versie voor in de plaatst zet.
Wanneer dat is gebeurt, haal je die eruit en zet je die ducth.dll weer terug.

Bedankt voor jullie reactie
BOBO Ricky NL
brutaal vraagje doe ik dan iet verkeerd:eek: Het is technisch handboek van kluwer uiteraard in engels!
A.J.
Wanneer ik de software weer verwijder verdwijnt uiteraard ook de dll engels.
Kan je mij vertellen wat deze dll file eigenlijk doet!

Kan je mij ook vertellen waar ik deze dutch.dll file kan vinden zodat ik er een backup kan van maken.

Wat gebeurt eigenlijk als ik hem niet vervang in dutch maar gewoon in engels laat staan

opstart problemen!

btw ik heb dit gevonden http://www.mackichan.com/index.html?techtalk/how/howcommdlg.html~mainFrame

Die .dll is niets anders dan het taalbestand.
Wanneer je even de zoekfunctie gebruikt, kun je zo vinden waar 'ie staat.
Even kopieren naar een apart mapje en dan weer terugzetten in dezelfde map waar je hem gevonden hebt na installatie van die andere versie.
met een beetje mazzel heb je dan weer de Nederlandse versie.
Als je pech hebt, trapt 'ie daar niet in en heb je de US-Engelse versie.
Opstart problemen verwacht ik niet.

Nee, zover ik kan zien niet.... Maar het had wel uitgemaakt als je bijvoorbeeld windows wou updaten, want dat kun je beter gewoon in moers taal doen, overige programma's maken geen verschil, Alleen als je geen engels kunt natuurlijk.... :D

En natuurlijk een backup van dat bestandje is nooit weg....:thumb:

Geplaatst door mitchell

Kan je mij ook vertellen waar ik deze dutch.dll file kan vinden zodat ik er een backup kan van maken.

mitchell
In je titel staat "dutch dll" (dus zonder punt ertussen). Hoe kom jij aan die naam?
In de mededeling die jij krijgt bij installeren van dat programma staat n.l. dat jij de nederlandse versie van COMMDLG.DLL hebt en of je die wilt vervangen door de engelse versie en er wordt niet over "dutch dll" gesproken.
Die COMMDLG.DLL is een Windows bestand en de nederlandse versie hoort bij jouw nederlandse Windows XP Pro.
Ik zou hem dus niet gaan vervangen door de engelse versie.

(In de eigenschappen van COMMDLG.DLL staat dat hierin de bibliotheken voor gemeenschappelijk dialoog zitten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan