• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vervangen van formules

Status
Niet open voor verdere reacties.

LvS98

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
89
Hallo,
Ik gebruik office 2013.

Ik wil van een rij formules de waardes vervangen, alle formules zijn verwijzingen naar een andere cel.

Voorbeeld: ik heb de rij G20, L20, Q20, V20, AA20 etc.

Nu wil ik bij al die waardes de 20 vervangen door 23, dus dan wordt het G23, L20, Q20 etc.

de komma staat hier natuurlijk voor een ander cel, alle cellen staan onder elkaar.

Nu heb ik dit via 'vervangen' geprobeerd maar op de een of andere manier past excel dan niet alleen de 20 aan naar 23 maar schuift de letter ook een plek op in het alfabet. Het wordt dan dus H23, M23, R23 etc.

Wie kan mij uitleggen hoe ik ervoor kan zorgen dat de formules wel goed worden vervangen.

Toevoeging: ik kan blijkbaar ook niet de rij formules kopiëren en plakken zonder dat de waardes veranderen: hoe kan dit?

Nog een toevoeging: als ik de rij met waardes in het andere tabblad plak op precies dezelfde plek lukt het wel, maar als ik 1 kolom opschuif dan schuift de letter dus ook eentje op
 
Laatst bewerkt:
Zet eens een $-teken voor de letter.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan