Vervanger voor Imagefox (van ACDSee)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gustave

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Dit handige programma-tje laat in het invoegvenster de afbeelding zien. Erg handig.
Sinds ik ACDSee 10.238 geïnstalleerd heb, werkt dit programma (versie 2.0) niet meer zoals voorheen. Ik heb gezocht naar een oplossing, maar helaas, ondanks dat dit een bekend probleem schijnt te zijn, kan ik Imagefox niet meer goed werkende krijgen. Ik werk met XP-SP2 en IE 7.0.5730.11

Bestaat er een soortgelijk programma-tje? Zo ja, welk?

Bij voorbaat dank voor een reactie.

Laatst bewerkt:
de laatste versie is 2.
die heb jij ook ?

de laatste versie is 2.
die heb jij ook ?

Inderdaad, versie 2.0. Helaas is er sinds jaren geen update meer geweest. Het vreemde is, dat deze versie op mijn andere pc's, met praktisch dezelfde configuratie wel goed werkt.
Ik krijg na het installeren van Imagefox (2.0), de melding: "The standard-plugin IDE_ACDstd.apl could not be loaded". Terwijl dit bestand wel aanwezig is in de map 'Plugin'.. Het opnieuw installeren hiervan (via de support van ACDSee) helpt ook niet. Evenmin als het dupliceren van dat bestand vanaf een goedwerkende versie vanaf een andere pc.

Opgelost...

Inmiddels is het mij gelukt, na handmatige opschoning van het register en herinstallatie van ACDSee en Imagefox, dit laatste programma weer werkend te krijgen. Wat mij betreft is dit onderwerp gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan