Vervanger voor Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Zijn er gratis vervangers voor Outlook te downloaden?

Ik heb namelijk een hotmail emailadres en een programma als outlook vind ik wel handig om even snel je mail te checken. Het probleem is dat outlook geen hotmail ondersteund.

Ik heb een programmaatje gevonden dat Fox Mail heet. Geen idee of dit betrouwbaar is?

Hoi,

Ja, is wel handig dat FoxMail .... als je Chinees kent :rolleyes:

Ik ben om die reden overgestapt naar Gmail ..... ehh eigenlijk ook om die 2 Gig, die zij 'toen' al wél hadden en hotmail nog niet.
't is trouwens wel vreemd: hotmail (eigenlijk dus Microsof...) wat niet in Outlook (Expres) werkt en Gmail, niet van Ms. wél.

Ik heb thunderbird gedownload.

@ James007: uit die link van jou haal ik niet veel eigenlijk. Hoe moet ik mijn account instellen? Wat moet ik invullen bij inkomende en uitgaande server (van hotmail)?

Laatst bewerkt:
Je kan ook incredimail gebruiken.
Is goed en grappig met al die animatie.
Incredimail ondersteund gmail en is een programma net als outlook.

Je kan ook incredimail gebruiken.
Is goed en grappig met al die animatie.
Incredimail ondersteund gmail en is een programma net als outlook.

gmail zal best, ik wil geen gmail.

Ondersteund het hotmail ook?

Ik heb trouwens al gevonden hoe ik een hotmail account instel. Dat is ook gelukt, mijn mail komt binnen. Maar niet alles! Alleen de nieuwere berichten, daarna looptie vast.

En mail verzenden lukt ook niet, dan krijg ik een foutmelding en moet ik steeds mijn wachtwoord opnieuw intypen.

Incredimail ondersteunt hotmail zonder problemen. Je hoeft maar je hotmail adres en wachtwoord in te geven en Incredimail stelt zelf de servergegevens in.

Niet, je moet eerst nog iets in de instellingen van hotmail veranderen.
Als het goed is krijg je een mini-handleiding hoe dat moet.

Ik heb hier nogthans geen extra instellingen in hotmail hoeven te doen om mijn hotmail berichten in IM binnen te krijgen... En ik heb meerdere hotmail adressen die ik binnenhaal in IM.

Bij jou maar bij mij niet, misschien had je het al ingesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan