Vervanger voor trial MS office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

knabbel123

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2009
Hallo, ik heb sinds kort een laptop, met daarop een voorgeïnstalleerde trial versie van MS office home & student. Deze trial is nog tot 28 februari geldig, en daarna verloop het.

Nu ben ik op zoek naar een vervangende tekstverwerker, met als het kan dezelfde functies. De functies in word 2007 vind ik zeer handig, en maak er ook veel gebruik van. Bestaat er een vervanger met dezelfde handige functies (snel tabellen --> opmaak veranderen, of een lay-out die vergelijkbaar is met office 2007)

Want het lijkt me niet dat je meerdere trials achter elkaar kan installeren. Momenteel heb ik naast de trial van office 2007, word 2000. Maar hier kun je wel tabellen etc invoegen, maar niet op de manier van office 2007, die mij juist aanspreekt.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Alvast bedankt

Ik weet niet maar een gratis variant van office is open office, maar heb die zelf nooit gebruikt, omdat ik al jaar en dag de normale versie van office draai, maar die heeft wel dezelfde functionaliteit als office van microsoft.

Maar waarom als je het zo handig vindt office niet aanschaffen?

openoffice heb ik zelf niet zulke goede ervaringen mee. Dan kan ik nog beter word 2000 gebruiken. Maar toch bedankt. De reden waarom ik het niet wil aanschaffen is de prijs.

openoffice heb ik zelf niet zulke goede ervaringen mee. Dan kan ik nog beter word 2000 gebruiken. Maar toch bedankt. De reden waarom ik het niet wil aanschaffen is de prijs.

Wat vind je een 'te hoge' prijs?

laten we gewoon zeggen, dat ik op zoek ben naar een gratis tekstverwerker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan