Mijn huidige videokaart, vertoont sinds enkele dagen kuren. Nu was ik al geruimere tijd van plan mijn Radeon HD 4870 te vervangen doordat het zo'n heethoofd en herriemaker is. Mijn vraag aan jullie is dan, welke videokaart adviseren jullie? Ik zou graag een kaart hebben die vrijwel dezelfde prestaties levert als de HD 4870 maar niet zo'n lawaai produceert.
Heb overigens een monitor met een resolutie van 1920*1080 die aangesloten moet worden via DVI. Belangrijkste voor mij is, aangezien ik geen fanatiek PC-gamer ben (speel enkel World of Warcraft) dat Photoshop er moeiteloos op kan draaien (maar dat moet geen probleem zijn) en dat ik WoW er zonder problemen op kan draaien.
Bij voorbaat dank!
Heb overigens een monitor met een resolutie van 1920*1080 die aangesloten moet worden via DVI. Belangrijkste voor mij is, aangezien ik geen fanatiek PC-gamer ben (speel enkel World of Warcraft) dat Photoshop er moeiteloos op kan draaien (maar dat moet geen probleem zijn) en dat ik WoW er zonder problemen op kan draaien.
Bij voorbaat dank!