kenikavanbis
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 mei 2007
Het bedrijf landes had dus namelijk een schermpje van voor opgeplaatst (splash screen zou het moeten noemen )
Het probleem een vervelend scherm van rode kleur met bedrijfslogo. die ik trachte te verwijderen.
Ondernomen acties zonder resultaat
Met wat doorsturen kreeg ik het antwoord we kunnen u niet helpen.Als zij het niet weten Hoe moet ik het dan weten.
Zijn er mensen die weten of grote bedrijven een speciale edities kunnen aankopen.
PS:koop nooit geen DELL 2hands bedrijfs laptop die een opstart scherm heeft.
Het probleem een vervelend scherm van rode kleur met bedrijfslogo. die ik trachte te verwijderen.
Ondernomen acties zonder resultaat
- clear cmos voor zekerheid
- Nieuwe hardisk (bewijs het zit in bios)
- bios upgrade Het was helaas al de laaste versie dus niet overschrijfbaar (optie een nieuwe versie maken hoe??).
- voor het tooltje dat ze mee leveren moet je een diskete station hebben maar helaas heeft die editie geen A drive
- verwijderen van bios batterij natuurlijk zonder resultaat (bewijs rom geen ram)
- het tooltje op een ander computer op stik plaatsen opstarten met USB stik werkt ook niet.
- Door boot
Met wat doorsturen kreeg ik het antwoord we kunnen u niet helpen.Als zij het niet weten Hoe moet ik het dan weten.
Zijn er mensen die weten of grote bedrijven een speciale edities kunnen aankopen.
PS:koop nooit geen DELL 2hands bedrijfs laptop die een opstart scherm heeft.