Vervelend probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

fockingbaas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2008
Berichten
3
Ik heb sinds gister een vervelend probleem op mijn laptop.
Als ik met de muis ergens op wil klikken is het alsof hij maar op 1 venstertje kan 'focussen'. En het focussen gaat alleen door ongeveer 10 sec lang te klikken erop. Bijvoorbeeld als ik van safari naar itunes wil switchen, dan moet ik eerst een tijdje op het itunes balkje in de taakbalk klikken, totdat hij pakt, en dan moet ik nog een paar keer op itunes zelf klikken voordat ik ook daadwerkelijk een liedje kan kiezen. Ook doet firefox het nu niet meer.
Alle toetsenbord commandos doen het perfect (alt+tab enz).

Dit is dus sinds gisteren, ik had op een andere locatie photoshop cs4 geinstalleerd, mee gewerkt zonder problemen, toen naar huis gegaan, en thuis begon het probleem. Meteen terug gegaan naar het vorige systeemherstelpunt, maar het heeft niets geholpen. Ook avg laten scannen, 3 trojan's eruit gegooid maar het mocht niet baten.

Wie heeft hier een oplossing voor ?
 
domdomdom

oke het probleem is inmiddels opgelost, het 'volgende pagina' knopje op mijn muis zat vast, en ook als de muis uitstond bleef windows dat onthouden, daardoor ging het klikken moeizaam.

alleen firefox doet het nog niet, maar die ga ik nu herinstalleren en dan zie ik wel verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan