vervelend programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

runny1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Hoi, ik heb een probleem waar ik zelf niet uitkom. Het gaat om het volgende, ik heb een codecpack gedownload,omdat ik avi bestanden wil afspelen. Nu komt er iedere keer als ik het filmpje wil afspelen een vervelende popup venster van even zo vervelende programma. Het heeft zich genesteld in windows mediaplayer,kan het bestand niet vinden en ook niet verwijderen.Kan ook mediaplayer niet verwijderen, het programma heet HDX4, het is een video decoder, hij zegt dat de proefperiode verstreken is. De website is http://www.hdx4.com/english.php daar is het programma van. Adaware en superspyware kan hem niet vinden, ook mijn virusscanner vind hem niet ( Symantec endpointprotection) En ik heb net een verse vista installatie,help!!!:mad: 64 bits trouwens

Je vermeldt het niet dus ik vraag het maar even. Heb je al bij software gekeken?

Je vermeldt het niet dus ik vraag het maar even. Heb je al bij software gekeken?
Ja, hier heb ik naar gekeken en hij stond er niet tussen,ik zal een herstelpunt opzoeken en dan eens weer kijken of ik hem dan kwijt ben. Laat wel even weer wat horen. gr. en bedankt tot zover.:thumb:

Ik heb in totaal 3 herstelpunten geprobeert, iedere keer komt hij tot het bureaublad en dan sluit hij weer af met een blue screen. En dan geeft hij de vogende foutmelding:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1000007e
BCP1: FFFFFFFFC0000005
BCP2: FFFFFA6008F7D700
BCP3: FFFFFA60017D9648
BCP4: FFFFFA60017D9020
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini010509-01.dmp
C:\Users\willem\AppData\Local\Temp\WER-59327-0.sysdata.xml
C:\Users\willem\AppData\Local\Temp\WERFA74.tmp.version.txt

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413
Ik begrijp er niets meer van,en ga nu de herstelbewerking proberen ongedaan te maken, hopen dat dit nog wel lukt, gr. Runny.

HDX4 video decoder verwijderen

Hoi, ik heb een probleem waar ik zelf niet uitkom. Het gaat om het volgende, ik heb een codecpack gedownload,omdat ik avi bestanden wil afspelen. Nu komt er iedere keer als ik het filmpje wil afspelen een vervelende popup venster van even zo vervelende programma. Het heeft zich genesteld in windows mediaplayer,kan het bestand niet vinden en ook niet verwijderen.Kan ook mediaplayer niet verwijderen, het programma heet HDX4, het is een video decoder, hij zegt dat de proefperiode verstreken is. De website is http://www.hdx4.com/english.php daar is het programma van. Adaware en superspyware kan hem niet vinden, ook mijn virusscanner vind hem niet ( Symantec endpointprotection) En ik heb net een verse vista installatie,help!!!:mad: 64 bits trouwens

hEB JE INMIDDELS AL EEN OPLOSSING KUNNEN BEDENKEN
Ook ik zoek hulp voor dit zelfde probleem

Beste "Mielcouvee",

Je hebt hier al je eigen vraag.

Ga daar dus verder :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan