vervelend rechtermuis menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

morisson

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
ik heb ooit eens een programma'tje gebruikt om tga naar jpg afbeeldingen om te zetten. na enkele systeem herstellingen is dit programma weer van de pc verdwenen , en weet ik ook de naam niet meer, alleen vervelende is nu dat, iedere keer dat ik op mijn rechter muis druk er een venstertje opkomt bij het klikken op ikoonen enz..
hierin staat dan "Unable to start the conversion server"
na ok klikken komt dit schermpje nog 5x opnieuw te voorschijn , echt verschrikkelijk irritant , en ik weet het ook niet weg te krijgen, zelfs met diverse register opschoners blijf ik het houden.

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verwijderen ?

bedankt alvast

p.s het is geen spyware (ik heb o.a hitman pro)

Dus het programma staat nog steeds op je pc...
want anders kan hij dat niet doen er moet ergens wel een gedeelte van de appliciatie in je pc zitten ik denk dat je maar even in je Program Files of andere mappen moet rond neuzen

uhm nee hoor dat hoeft niet perse , kan een service zijn die vanuit het register wordt opgestart en dan zie je alleen maar codes en getallen, zelfs als het venster opkomt en ik open het takenbeheer zie in er geen task bijkomen op de error melding na dan en die task is gekoppeld aan explorer, waarschijnlijk word er een library aan gestuurd door run*.dll

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan