ricardow20
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jul 2009
Beste allemaal
ik krijg op mijn email vervelende berichtjes van vrouwen dat ze mij kennen van iets of dat ik ze ooit een bericht heb gestuurd nu kreeg ik het volgende bericht naar mijn email gestuurd
"Hey donder
,
Ik doe dit normaal nooit hoor maar ik had je berichtje gekregen op een andere site die ik niet meer gebruik ivm al die dure creditpakketten, dus ik dacht ik nodig je even uit om hier lid te worden zodat we onbeperkt berichtjes en fotos naar elkaar kunnen sturen. Laat me even weten of je nog interesse hebt en zo ja, dan zie ik je snel op de site lieverd xx (PS. ik heb ff mn profiel erbij gezet zodat je nog weet wie ik ben hihi)
Profielnaam:*Jaenette19
Leeftijd: 19
Laatst online: vandaag
Profielfoto:
*
Deze e-mail werd verzonden aan ricoow_laak070@hotmail.com
Bedrijfsgegevens: Consumer Recreation Services N.V. , 29th One Canada Square , Canary Wharf, Londen, E14 5DY, Verenigd Koninkrijk*
Telefoon: +44 20 3637 3880
E-mail adres: support@crsnv.co.uk
Uitschrijven van mailing lijst"
Nu is mijn vraag hebben jullie hier ook wel eens problemen mee gehad
het lijkt nu net of ze mij kent en antwoord geeft op iets wat ik haar gevraagd heb maar ik zit niet eens op dating sites
ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen
met vriendelijke groet
ricardo
Ps bij die profiel foto staat dan een naaktfoto van deze vrouw
ik krijg op mijn email vervelende berichtjes van vrouwen dat ze mij kennen van iets of dat ik ze ooit een bericht heb gestuurd nu kreeg ik het volgende bericht naar mijn email gestuurd
"Hey donder

Ik doe dit normaal nooit hoor maar ik had je berichtje gekregen op een andere site die ik niet meer gebruik ivm al die dure creditpakketten, dus ik dacht ik nodig je even uit om hier lid te worden zodat we onbeperkt berichtjes en fotos naar elkaar kunnen sturen. Laat me even weten of je nog interesse hebt en zo ja, dan zie ik je snel op de site lieverd xx (PS. ik heb ff mn profiel erbij gezet zodat je nog weet wie ik ben hihi)
Profielnaam:*Jaenette19
Leeftijd: 19
Laatst online: vandaag
Profielfoto:
*
Deze e-mail werd verzonden aan ricoow_laak070@hotmail.com
Bedrijfsgegevens: Consumer Recreation Services N.V. , 29th One Canada Square , Canary Wharf, Londen, E14 5DY, Verenigd Koninkrijk*
Telefoon: +44 20 3637 3880
E-mail adres: support@crsnv.co.uk
Uitschrijven van mailing lijst"
Nu is mijn vraag hebben jullie hier ook wel eens problemen mee gehad
het lijkt nu net of ze mij kent en antwoord geeft op iets wat ik haar gevraagd heb maar ik zit niet eens op dating sites
ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen
met vriendelijke groet
ricardo
Ps bij die profiel foto staat dan een naaktfoto van deze vrouw