vervelende extra taak balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilende

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Berichten
93
hoi allemaal, ik heb weer een vraagje,

sinds kort heb ik op mijn scherm een taak-balkje staan waar ik echt zat van ben, ik wil daar dus weer graag vanaf maar weet niet hoe en hoe het heet en waar het vandaan komt, misschien dat jullie iets weten,

het is een blauwe balk met ronde hoeken, begint links met afsluit kruisje dan de knopen home, links, news, games, music, daarna een zoekvenster gevolgt door een seartch-knop,

ik denk zelf aan spy-ware maar ad-aware en spy-bot herkent dat niet, ook in MSconfig kan ik niets vinden,

aub help, groet Willem
 
Dit zal waarschijnlijk wel het extra balkje zijn van "My search now" .
Toevallig onlangs messenger plus geïnstalleerd?
Deïnstalleer messenger plus compleet, en installeer hem opnieuw, maar vink in het tweede schermpje wat je tezien krijgt aan dat je wilt installeren zonder de sponser.


Greetz Patrick
 
Patrickt.
Spybot S&D 1.2 heefd "My search" onder spyware staan.
Wilende heefd in zijn post aangegeven dat hij gescant heefd op spyware en zou dan verwijderd moeten zijn!Tevens ook nog met ad-aware gescant waar deze variant wellicht ook in zit verwerkt.
 
bij maat van mij heb ik deze effe gerunt....
http://srch.lop.com/help.html#toolbar
op deze pagina staan onderop een tweetal uninstallers, de eerste had geen resultaat, met de tweede was extra werkbalk en pop-up weg,

probeer ze allebei, en kijk effe of de boel weg is.

Mike
 
even bedankt

Hoi allemaal, ik wil graag een ieder die mijn vragen hebben beantwoord, en waardoor mijn problemen tot nu toe zijn opgelost bij deze even bedanken,

Groet Willem,

oeps, ik zal wel weer vragen hebben maar dan zie mij hier weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan