Vervelende msn 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markee

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2002
Ik wordt een beetje sjaggie van msn 6.0 iedere keer als ik hem download wordt ik er dus afgegooid mijn hele netwerk ligt eruit ik moet dan eerst heel messenger verwijderen en alle pc's opnieuw opstarten zodat ik weer verbinding krijg wordt er een beetje kriegel van .

Weet niemand hier nou een oplossing voor heb het 2 weken geleden al geprobeerd en daarna nog een keer en gisteravond nog een keer blijf het zelfde probleem houden ...

De hoofd pc draait op adsl win 98 deze pc op 98 en de andere draaide op win 2000 prof ..

Alle pc's heb ik opnieuw moeten formatteren want de hele netwerkverbinding was weg dank zijn messenger 6.0

Wie helpt mij

Heb je misschien een firewall draaien?
werkt msn wel goed op de hoofdcomputer?

Op de hoofd computer loopt msn 5.0 ......messenger plus werkt wel goed maar 6.0 dus niet en nee ik heb geen firewall

Dus als ik het goed begrijp je wilt graag op alle comps msn 6.0 draaien maar dat lukt dus niet want dan word je er telkens afgegooid! en je hebt nu op alle comps msn 5 draaien en dat werkt wel goed?

hmm erg vaag dus! en je heb geen firewall draaien!
Een clean install werkt dus ook niet? en verder heb je geen pads op je comp staan voor msn? want msn 6 gaat niet icm msn plus...

Geplaatst door Killer
Dus als ik het goed begrijp je wilt graag op alle comps msn 6.0 draaien maar dat lukt dus niet want dan word je er telkens afgegooid! en je hebt nu op alle comps msn 5 draaien en dat werkt wel goed?

hmm erg vaag dus! en je heb geen firewall draaien!
Een clean install werkt dus ook niet? en verder heb je geen pads op je comp staan voor msn? want msn 6 gaat niet icm msn plus...
ik draai al een paar weken msn 6 met + ..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan