vervelende popups

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suluap64

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2014
Berichten
7
Krijg de laatste paar dagen telkens vervelende pop ups die mij vertellen dat ik een prijs heb gewonnen.
Begint met de begroeting "hallo bezoeker van......" Zelfs bij HelpMij. Dan vertellen ze mij dat ik een eenvoudige vraag moet beantwoorden om een ipad te winnen (wie wil er al zo'n ding).
Het vervelende is, dat ik wel kan ontdekkendat een bedrijf QADABRA erachter zit, maar ik kan op het net niks vinden als een beschrijving van qadabra, een soort vervanger voor adsense, maar daar heb ik niks aan, ik wil die pop ups niet.
Wie weet raad?
 
een optie is adblock google het maar voor internet explore krijg je het eerst 30 dagen gratis en bij google chrome en Firefox is het helemaal gratis en je kan ook een traceerbeveileging( google maar) toevoegen die is wel gratis en maakt het sneller
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Adblock plus werkt waarschijnlijk, maar, het komt waarschijnlijk door een virus/gemene extensie. Even nakijken dus, want wie weet doet die wel meer dingen.;..
 
Adblock staat al jaren geinstalleerd op mijn pc (s). Ook heb ik malwarebytes gedraaid, en afvanced systemcare, vinden niets.....
Ik meende dat ik in Firefox ook een pop-up blokker had zitten, maar diekan i niet meer vinden.
Ben al aan het zoeken geweest dus, maar tot heden niets.
Misschien komen hier nog mensen voorbij die een idee hebben, hopelijk.
 
Lijkt te werken. Heb wel nog groene tekst. De beschrijving van dat probleem zojuist gelezen, dat is "gene zever" zoals onze buren zeggen.
 
bedankje

Dankzij jullie tips de boel gered.
Adw cleaner haalde er al wat uit, en de tip om de extensies te controleren was eigenlijk de gouden tip.
Er zat namelijk een vermomde extensie tussen die valse bladzijden genereerde.
Vraag kan als beantwoord worden gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan