vervelende post

Status
Niet open voor verdere reacties.

cat46

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
hallo

ik krijg sinds kort allemaal van deze vervelende post via mijn email in outlook expres
op mn oude computer kreeg ik dit ook heb al een jaar lang deze post op mn nieuwe computer niet gekregen maar sinds een tijdje nu dus wel.

wat te doen?

groetjes cat

Hot News Finally Hits On ERMX, And It Was Worth The Wait.

EntreMetrix Inc. (ERMX)
$0.089 UP 11.25%

Gladiator challenge is now an ERMX asset. G.C. is mixed martial arts
biggest live event promoter. This asset expansion will develop new
dividend opportunities. Don't wait, read the news on this now, and be
read for Tuesday morning.

je kan proberen met een spamfilter. Als er daar toch nog doorkomen en er zijn overeenkomsten in berichten die terugkomen (uur, afzender, datum, inhoud,...) kan je proberen gebruik maken van berichtregels.

Het enige wat er aan kan doen deze email recht streek naar je prullenbak verwijzen van outlook..

je krijgt een email waar je niet gelukkig mee bent, de oplossing kijk naar naam, dat kan je ook toevoegen maar deze moet je niet gebruiken , maar je moet deze gelijk op blokkeren zetten daar kan je gewoon je prullenbak leeg maken onder outlook.

ja ok dat weet ik van dat blokkeren
maar dit zijn elke dag mails van verschillende mensen en wie weet waarvandaan als je deze blokkeert staan er vandaag weer drie andere van andere lui in
zodoende mijn vraag
maar toch bedankt

cat

Als je geen spamfilter hebt kan je altijd nog een berichtregel maken op basis van de inhoud van het bericht en het bericht op die manier verwijderen of verplaatsen. Dit werkt natuurlijk alleen goed als je de juiste term uit het bericht haalt (b.v. EntreMetrix Inc. (ERMX) $0.089 UP ) wat elke keer voorkomt in de mails.

Overigens is EntreMetrix niet zelf schuldig aan het verzenden (zeggen ze)
http://www.marketwire.com/mw/release.do?id=763687

ja ok dat weet ik van dat blokkeren
maar dit zijn elke dag mails van verschillende mensen en wie weet waarvandaan als je deze blokkeert staan er vandaag weer drie andere van andere lui in
zodoende mijn vraag
maar toch bedankt

cat

Dan moetje niet de mensen blokkeren maar terugkerende woorden in de inhoud van de mails.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan