vervelende protection center van norton 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
als de pc opstart staat steeds rechtonder in beeld dat vervelende ikoon van protection center in beeld, weet iemand dat dit icoon niet meer mee opstart.

Bedoel je echt in je beeld of in de system tray?

ik heb norton 2006 gehad en ja hij gaf die protection center rechts onder aan maar die kan je zo in instellingen uit zetten.
wat was nou je vraag?

EvilAnsem,
Vertel Patrick1003 dan even waar hij dit kan uitschakelen. Kun je dit nog herinneren?
Zit natuurlijk onder de instellingen/opties denk ik.

dit is ook mijn vraag of je het uit kunt vinken, heb alles geprobeerd maar het icoontje blijft terug komen...

sorry Elisa maar ik weet het niet meer :(
Maar er moet wel iets in de instellingen staan of probeer es rechtermuisknop bij protection center

Patrick, het is me nog steeds niet duidelijk WAT je weg wilt hebben.
Een 'icoontje' zoals jij als woord gebruikt hoort echt in de Systray.

Als er iets op een hoger gelegen plek komt dan moet het in de instellingen zitten.
Lukt het niet met wegvinken dan moet je eens kijkten bij msconfig. Zorg wel dat je heel goed weet wat je af gaat vinken!

Voor de duidelijkheid:

Dit MOET echt blijven staan.
Die van 2006 zal wel geel zijn zoals 2005.
attachment.php

Laatst bewerkt:
Nu ben ik er achter.

Lees deze linken ter informatie:

1.

2.

ik heb norton 2006 gehad
@ EvilAnsem: Beviel 2006 je niet? Dan begin ik er niet aan!

Laatst bewerkt:
nou het plaatje wat je laat zien daar staat het symbooltje van norton, zoal in je plaatje, maar er staat ook een symbool naast van norton protection center en dat laaste wil ik weg hebben, als het teminste gaat, bij ms config heb ik gekeken staat het helaas niet tussen....

groetjes patrick

nou het plaatje wat je laat zien daar staat het symbooltje van norton, zoal in je plaatje, maar er staat ook een symbool naast van norton protection center en dat laaste wil ik weg hebben, als het teminste gaat, bij ms config heb ik gekeken staat het helaas niet tussen....
Als je nou die linken van mij leest!
Hij staat tussen de services van Component services.
Al schakel je de boel compleet uit op de een of andere manier worden ze toch weer ingeschakeld.

Waarom rechtsklik je niet op de taakbalk/eigenschappen/aanpassen en je zet dat ding verborgen neer.
Dan ben je er toch ook!

Volgens mij kan je daar gewoon op rechtsklikken en verbergen (hide).

Laatst bewerkt:
Geplaatst door patrick1003
maar ik begrijp dat er geen manier is om het voorgoed daar weg te kunnen halen..

Je kunt norton deinstalleren en een andere virusscanner installeren ;) Ben je je bolletje voorgoed kwijt

Je kan er bij de instellingen van je systray voor zorgen dat hij het automatisch verbergt, maar dan ben je wel niet van het programma vanaf he, enkel van het icoontje. :D

James:)

In de versie van 2003 of 2004 kon je dat gewoon simpel weghalen, dacht gewoon rechtsklikken op dat bolletje of opties ik weet het niet meer, maar bij mij was het gewoon weg.
Maar daar Norton zoveel van die rommel op je pc maakt ben ik toen overgestapt op Kaspersky, pc was toen ook gelijk een stuk sneller. Norton gebruikte geloof ik een derde van mijn processor. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan