Vervelende reclame blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
352
Reclame_Linksonder.jpg

Reclame_Rechts.jpg

Vervelende reclame die op forums rechts of links onder of rechts in het midden telkens weer verschijnt. Wordt er echt *****ziek van die dingen telkens weer weg te moeten clicken!

Is er een manier om voor een site die je vaak bezoekt die dingen permanent te blokkeren? Wellicht met je hosts file of iets anders?

Help me!
 
Dankje BundyDennis!

Ik geloof dat dit heeft gewerkt voor plaatje nummer 1 met het vervelende blok links of rechts onder!

De tweede flash achtige reclame die je in en uit kan schuiven links in het midden van de pagina is er echter nog steeds :(
 
Reclame_Ballonetjelinks.jpg

En is er nog een manier om van dat vervelende ballonnetje af te komen dat elke keer verschijnt als je met je pointer over al die links in forum tekst gaat?

zoals in mijn vorige post zijn allemaal links verschenen, heb ze blauw gemaakt hier:
De tweede flash achtige reclame die je in en uit kan schuiven links in het midden van de pagina is er echter nog steeds

Gewoon ****** vervelend al die aggressieve reclame tegenwoordig!
 
Dit is adware - je bent geinfecteerd met een programma dat overal advertenties plant. Als je even naar de spyware sectie gaat zijn er talloze links naar programma's waarmee je het kan verwijderen.
 
Vervelende reclame

Heb bij bol.com gezocht naar een koffiezetapparaat, gewoon als proef, en inderdaad GEEN RECLAME meer.
Geweldig!!!
Bedankt voor het advies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan