Vervelende reclame op internet explorer en firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nascada

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
54
Hallo. Ik heb tegenwoordig vaak een rottige reclame. Het begon een maand geleden op freewebs en het is al een klein beetje minder geworden. Ik zal het een beetje uitleggen. Ik krijg een melding in een vreemd nederlandse taal over een spamkiller. dan wordt ik doorverbonden naar een website (of ik nou op ja of nee klik). Dan gaat er iets laden en dan krijg je een melding dat je honderd virussen ofso hebt. Ik ben pas 13 en je moet nagaan dat het heel vervelend is om zoiets te krijgen als je informatie voor school zoekt (ik ben bezig met een werkstuk dat binnen twee weken af moet zijn) Zo'n melding leidt af. Ik heb er meer last van op internet explorer dan op firefox. Zijn er dingen om dit te voorkomen, of moet ik bepaalde websites maar niet meer bezoeken. Heel erg bedankt

Nascada
------------
 
heb je msn plus geinstalleerd met de bijbehorende sponsors die moet je NOOIT installeren dan krijg je om de vijf minuten pop up of je aan het internetten ben of niet
 
heb je msn plus geinstalleerd met de bijbehorende sponsors die moet je NOOIT installeren dan krijg je om de vijf minuten pop up of je aan het internetten ben of niet

Goh, dan zal ik dat wel gedaan hebben. Kan je die bestanden verwijderen ? Of moet ik msn live plus even opnieuw installeren. Want ik heb er behoorlijk veel last van. Maar het is niet echt om de vijf minuten, het is eerder een reclame voor een virusscanner. Waarschijnlijk belgisch, want ehm...t is haast onleesbaar. Ik heb er nu niet zo'n last meer van, dus de vraag is beetje opgelost, als het weer komt, zal ik het kopieren en nieuwe topic aanmaken, om te kijken of iemand de reclame herkent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan