Vervelende trojan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Systemizer X100
Ik heb overigens wel al het dataverkeer van intdrv.exe stopgezet. Maar mijn poorten worden toch geopend. Ben ik dan nog steeds 'te hacken'?

intdrv.exe is een interupt driver programma en geen virus of zo! misschien van je netwerkkaart?

gebruik een goede virusscanner en een goede firewall en dan ben je veiliger voor hackers, ad-aware en spyhunter zijn 2 goede tools die elkaar aardig aanvullen om spyware tegen te gaan, ad-aware of spyhunter alleen zijn niet goed genoeg, dat geldt ook zeker voor antivirusprogs, deze dichten gaten in je defensie, maar vertrouw er nooit blind op, en gebruik af en toe een online virusscanner zoals RAV, sommige virussen hebben de nare eigenschap je virusscanner te verminken of uit te zetten zodat deze niet goed meer werkt!

SpyHunter? Alsjeblieft niet...

Geplaatst door beorn_nl
ad-aware en spyhunter zijn 2 goede tools die elkaar aardig aanvullen om spyware tegen te gaan

AdAware is prima, maar SpyHunter heeft een zeer slechte reputatie. Lees dit maar eens. Of lees wat spyware-expert Pieter Arntz erover schrijft:

Dan zijn er nog een paar die vanwege hun grove marketingtechnieken en slechte kwaliteit vermeden dienen te worden: SpyHunter en SpyKiller.
bron

Uitstekende programma's voor het verwijderen van spyware zijn AdAware en Spybot - Search & Destroy en, indien noodzakelijk, HijackThis (daarbij altijd deskundige hulp inroepen) en CWShredder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan