vervelende web die in mijn adresbalk staan als ikadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard Epke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2003
Berichten
3
Wie kan mij vertellen hoe ik de webadressen in mijn adresbalk heb staan kan verwijderen? als ik nl. www.
intik komen er allemal adressen in een kadre tevoorschijn. Voorheen had ik W98 en kon ik het met de taakbalk onderin het scherm verwijderen. Bij eigenschappen doorklikken etc. Nu heb ik WXP Prof en lukt het me niet meer!! Heeft iemand voor mij de oplossing voor dit probleem?? Alvast bedankt!!
Richard Epke
 
In IE > Tools > Internet opties > verwijder geschiedenis.
 
Nog een optie: Internet Explorer > Eigenschapen voor internet > Tabblad geavanceerd > De map met tijdelijke internetbestanden leeg maken wanneer browser wordt afgesloten aanvinken. Deze bevestigen met toepassen en op OK drukken.

Je kunt tevens bij geschiedenis het aantal dagen terug zetten. Hierdoor zullen adressen waar je geweest bent niet zolang opgeslagen blijven. Bijvoorbeeld van 20 dagen naar 1 dag. Deze bevestigen met toepassen en op OK klikken.
 
Laatst bewerkt:
Aan L.Slaats

Jouw aanbeveling gedaan maar adressen zijn nog steeds zichtbaar. Andere oplossing misschien?
 
Probeer dit eens: Internet Explorer > eigenschapen voor internet > Tabblad inhoud > Onder persoonlijke gegevens > AutoAanvullen > Webadressen uitvinken en bevestigen met OK.
Heb je geschiedenis ook al gewist wat RGTMO aangaf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan