Vervelende werkbalk in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuifje_007

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Ik heb sinds een paar dagen werkbalk ´Search Assistent´ in de taakbalk. Ik snap niet hoe ik die kreeg. Ik heb via rechterklik en WERKBALKEN op de taakbalk die ´Search Assistent´ uitgevinkt, maar het komt steeds terug na het opstarten.
Hoe kan ik die definitief verwijderen?

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

als je in configuratie scharm>software>search assistend verwijder word je doorgelink naar site en daar kn je kun instal doen.
doe eerst wat H@NsiePanzzzer zegt 1 van dei programma's downloade (ad-aware vind ik zelf een goeie) dan moet he tlukken

hmmm oke, en dit was nodig? :confused:

bij mij kreeg ad-aware hem zefl neit weg hij hout hem wel tegen maar ik moes hem zelf uninstallen

Ik heb mijn PC met Adaware gescand en er werd heel veel verwijderd (rond 100). :eek: Nu is die vervelende taakbalk inderdaad weg! :)

Hartelijk bednkt, jullie allemaal! :thumb:

100 valt nog wel mee hoor ;)

Ik ken iemand, waar er een stuk of 700 werden gevonden :eek:

Maargoed, als je weer problemen krijgt zou ik toch een HijackThis logje op het forum plaatsen, want Ad Aware krijgt niet altijd alles verwijderd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan