Verversen van data in keuzebox op subform

Status
Niet open voor verdere reacties.

Honky

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Naar aanleiding van een eerder probleem (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=293993) ben ik uit mezelf verder gaan experimenteren en wonder boven wonder is het bijna gelukt.

De bedoeling was als volgt:

<i>Ik selecteer een klant op het hoofdformulier. Vervoglens verschijnen dan de gegevens van de contactpersonen van dat bedrijf op het subformulier. Ik zou graag door deze contactpersonen willen scrollen met een keuzelijst. Wanneer ik een gewone keuzenlijst plaats scrollt deze echter door alle contactpersonen van alle bedrijven.</i>

Ik heb inmiddels met een code het gewenste effect kunnen bereiken, maar er is nog 1 dingetje wat niet goed is. Als ik een andere klant selecteer blijven de contacpersonen van de vorige geselecteerde klant staan en wordt deze dus niet ververst met die nieuwe gegevens. Ideetje iemand?

De code die ik gebruikte is
SELECT Contactpersoon.ContactpersoonID, Contactpersoon.[Naam contactpersoon] FROM Contactpersoon WHERE contactpersoon.bedrijfsnaam=Forms!Klant!Klantnaam;

Waarbij Klantnaam een veld is op het hoofdformulier wat Klant heet en automatisch wordt ingevuld wanneer een klant is geselecteerd dmv een andere keuzebox. Ik moet dus iets van een "F5" of Refresh optie hebbenn denk ik. Als dat lukt is het formulier volledig naar mijn wens :)

Na Bijwerken gebeurtenis maken voor je keuzelijst met klanten, waarbij je je andere keuzelijst met kontakten requeried.

Groet,

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan