Vervolg schuine strepen op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ally

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
51
Gisteren meldde ik dat het probleem met de schuine strepen opgelost was. Helaas, iets te voorbarig. Gisteravond waren de strepen weer terug. Ook vanochtend waren ze er weer. Nogmaals de monitoren omgewisseld (nu even wat langer laten staan) en tot mijn "verrassing" waren de strepen na een tijdje op de andere computer te zien.

Het lag dus niet aan de stekker maar zit het probleem dus in de monitor. Het viel mij nu dus ook op dat de icoontjes in de startbalk erg onduidelijk weergegeven worden.

Vanavond gaan we de bewuste monitor terugbrengen en dan hoop ik dat ze nog een goedwerkend exemplaar hebben staan. :(
 
Hallo Ally,

Blijkt helaas een van de veronderstellingen toch te kloppen -> -bijna- naar de monitoren hemel........

btw als je een vervolgbericht schrijft in een eerdere thread is het handiger om in datzelfde topic verder te gaan en niet een nieuw topic te starten.

(Sterker nog, de Helpmijregels "verbieden" het eigenlijk................. ;) )
 
Inderdaad, bijna naar de monitorhemel. :( En het stomme is, hij is nog geen maand oud.

Oeps, foutje dus. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat dat kon. Want als de vraag de status opgelost heeft gekregen, kun je er dan nog op reageren? Ik heb namelijk wel zitten kijken of dat kon maar ik kon nergens het knopje "reageren" vinden. Misschien heb ik niet alleen een nieuwe monitor maar ook een nieuwe bril nodig? Ik zal er in het vervolg op letten. Thanx, Pasja!:thumb:
 
Het is inderdaad beter en overzichtelijker om verder te gaan in je eerdere vraag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan