sgrav000
Verenigingslid
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Een vriend van mij heeft een HP Deskjet 690C. De letters die de printer uitdraait zijn minuscuul klein op de eerste regel en worden naarmate het document vordert groter maar - en dat is van het begin tot het eind dus van minuscuul tot normaal w.b. grootte - slechts gedeeltelijk weergegeven.
De cartridges zijn nieuw, uitgelijnd en schoongemaakt.
De beste driver voor W 98 (de OS waaronder deze HP draait) is zojuist van het internet geïnstalleerd nadat ik van de bijbehorende cd-rom de originele driver diverse malen opnieuw geïnstalleerd heb. De uitdraaien van cleaning en uitlijning zie er normaal uit. De letters van de testpagina zijn ook zo verbasterd zoals boven aangegeven. De kleuren en figuren zijn normaal weergegeven
Wat kan er aan de hand zijn?
Graag jullie meedenken,
sgrav000
De cartridges zijn nieuw, uitgelijnd en schoongemaakt.
De beste driver voor W 98 (de OS waaronder deze HP draait) is zojuist van het internet geïnstalleerd nadat ik van de bijbehorende cd-rom de originele driver diverse malen opnieuw geïnstalleerd heb. De uitdraaien van cleaning en uitlijning zie er normaal uit. De letters van de testpagina zijn ook zo verbasterd zoals boven aangegeven. De kleuren en figuren zijn normaal weergegeven
Wat kan er aan de hand zijn?
Graag jullie meedenken,
sgrav000