Catrysse59
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 mrt 2014
Dag allemaal . Ik heb een werkblad "test " aangemaakt waarvan volgende formule in "this workbook " staat .
Private Sub Workbook_Open()
Dim i As Long
Application.ScreenUpdating = False
' Verwijderen van rijen in het "test"-blad
With Sheets("test")
For i = .Range("A" & .Rows.Count).End(xlUp).Row To 1 Step -1
If .Cells(i, 1) < Date Then
.Cells(i, 1).EntireRow.Delete xlUp
End If
Next i
End With
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Wanneer de datum uit kolom a is verstreken met de huidige dan wordt de bijhorende rij verwijderd . Tot zo ver is alles ok . De cellen T1 en V1 zijn gekoppeld aan k2 en p2 , Dus t1 = cel k2 en v1 aan p2 . Het ligt in mijn bedoeling dat de cellen T1 en V2 de nieuwe waarden ( na uitvoering van de formule ) van de cel k2 en v2 krijgen en geen #VERW! melding . In bijlage vindt u een afbeelding die alles duidelijk zou kunnen maken . Kan er iemand me hierbij helpen aub . Dank bij voorbaat . mvg Dominiek
Private Sub Workbook_Open()
Dim i As Long
Application.ScreenUpdating = False
' Verwijderen van rijen in het "test"-blad
With Sheets("test")
For i = .Range("A" & .Rows.Count).End(xlUp).Row To 1 Step -1
If .Cells(i, 1) < Date Then
.Cells(i, 1).EntireRow.Delete xlUp
End If
Next i
End With
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Wanneer de datum uit kolom a is verstreken met de huidige dan wordt de bijhorende rij verwijderd . Tot zo ver is alles ok . De cellen T1 en V1 zijn gekoppeld aan k2 en p2 , Dus t1 = cel k2 en v1 aan p2 . Het ligt in mijn bedoeling dat de cellen T1 en V2 de nieuwe waarden ( na uitvoering van de formule ) van de cel k2 en v2 krijgen en geen #VERW! melding . In bijlage vindt u een afbeelding die alles duidelijk zou kunnen maken . Kan er iemand me hierbij helpen aub . Dank bij voorbaat . mvg Dominiek