Verwante koppelingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter PJV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PJV

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Hallo,

In een computerblad las ik dat in IE via het menu "Extra" een optie beschikbaar zou moeten zijn waarmee "Verwante koppelingen" voor een website opvraagbaar zijn. Bij mij komt deze optie echter niet voor bij Ëxtra". Iemand enig idee hoe dit kan?
(Versie IE 6.0)

Alvast bedankt.
Groet, Pieter-Jan

Verwante Koppelingen. In de knoppenbalk van uw internetexplorer staat deze knop in de bovenste balk, of je kan een knop vinden onder Extra. Het kan zijn dat bij een eerste maal aanklikken er je gevraagd wordt om het pakket van Alexa te installeren. Dat is heel snel gedaan en daarna kan je echt met deze internethulp aan de slag. Met deze functie ) krijg je dan de kans om bijkomende informatie te zien rond een bepaalde site. Zo krijg je ondermeer een score te zien inzake de snelheid, en over het aantal keer dat de site aangevuld wordt. Dat kan je al een aardig idee geven in hoeverre je regelmatig aanvullingen mag verwachten op een bepaalde pagina. Verder tref je er informatie aan over het aantal bladzijden op de page, en over een aantal linken die gelegd zijn. Deze gegevens worden netjes bij gehouden in de Alexa database. Hier gevonden.

Nou weet ik waarom ik die extra functie ook niet heb....qua laten verwijderen door AdAware! (is niet ernstig hoor) ;)

Wat is Alexa: 1 + 2

Als deze optie door AdAware is verwijderd, dit gebruik ik nl. ook, hoe kan ik dit weer herstellen?

Allemachtig, een bijna unieke vraag om dat terug te willen, echter niet getreurd...op deze site http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm tipje 159 rechterkant, Add "Show Related Links" to Internet Explorer is de optie die jij weer terug wil hebben. Geef je AV wel 1x toestemming, mocht deze gaan 'ratelen.' Lees het bovenste gedeelte even door van de site. Wel de volgende keer Alexa niet verwijderen in AdAware...;)

Laatst bewerkt:
Hallo Gezina,

Bedankt voor de info. Verder ook een interessante site overigens.

Groeten Pieter-Jan. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan