Verwarring tussen cd en dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb een bestand met foto's en wil dat op dvd zetten. Ik selecteer dus de map met mijn afbeelden en klik op kopieren naar J (dat is mijn brander die op dat moment ook als dvd brander aangegeven wordt). Vervolgens klik ik op het geselecteerde bestand om het op dvd te zetten. Op dat moment is mijn dvd brander opeens een cd speler!? geworden en krijg ik de melding dat het medium in de brander niet ok. is. Enig idee?
mvrgr. Kanyarat.

Ik maak hieruit op dat je de brand software die in windows geïntegreerd is gebruikt?
probeer eens een brandprogramma te installeren (bijvoorbeeld Nero) en hiermee de bestanden te branden.
In WindowsXP heb ik tot nu toe niks behalve problemen gehad met branden van eventuele bestanden.

volgens mij ondersteunt de brand functie van windwos die jij dus gebruik alleen maar CD media dus niet groter als 800 MB en die knop van deze bestanden op DVD zetten heeft er denk ik nooit gestaan:confused:

srry maar als je zulke grote bestanden wil branden moet je toch echt een brandprogramma instaleren.

is zo gebeurt en werkt top.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan