• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwerking gegevens grafiek gaat niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Talldaddy

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2012
hallo

ben aan het vogelen hoe ik een tijdsperiode in een grafiek kan krijgen waarin een 'activiteits' moment is opgenomen

op zich lijkt dat gelukt

heb twee vragen

in mijn werkje kloppen de gegevens labels op een gegeven moment niet meer
heb 10 gegevens, alleen als ik gegevens aanpas, verandert het bij een verkeerde reeks en ik zie over het hoofd waar dat mis gaat
dus als ik de eerste reeks aanpas zie ik bij de 10 reeks een verandering, bij de twee reeks veranderring gebeurt het bij de 9e etc, dus daar lijkt ergens een verkeerde verwijzing te zitten.

twee vraag is of ik nog een extra' event kan laten toevoegen,
waarschijnlijk kan dat door een extra 'label toe te voegen, alleen lukt me dat nog niet

wat ik dus uiteindelijk wil een grafische uitzetting in de vorm van een balk met daarop 1 of meerder 'lijnen' die staan voor een gebeurtenis

hoop dat de vraagstelling duidelijk is
zie ook bijgevoegd bestand

Bijlagen

Hallo,

Wat bedoel je precies met lijndikte ? Probeer je op deze manier de layout van de grafiek te wijzigen ?

Hallo,

Wat bedoel je precies met lijndikte ? Probeer je op deze manier de layout van de grafiek te wijzigen ?

Nee met die lijndikte bedoel ik de breedte van het paarse blokje in de staafdiagram
Weergave van een reeks binnen de grafiek

De layout van de grafiek wordt pas interessant als ik de gegevens op de juiste manier kan verwerken
:rolleyes:

Maar door de dikte van dat balkje te vergroten of verkleinen kan ik een aanduiding doen in de tijd(sbalk)
De gegevens staan in de sheet als lijndikte

Hopelijk zo iets duidelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan