Verwijder bevestiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Lees bevestiging, OK.
Ontvangst bevestiging, OK.
Verwijder bevestiging??

Iemand enig idee hoe je die kunt versturen?

**heeft gevraagd of er een melding kan worden verzonden als dit bericht is verwijderd. Wilt u een melding verzenden?

Klinkt als een MS Exchange mail-omgeving.
Daar kan inderdaad per bericht worden ingesteld dat er melding wordt teruggestuurd dat ie gelezen en/of verwijderd is.

Hopelijk heb je hier wat aan?

Tijs.

Ik ging ervanuit dat de afzender om een bevestiging vraagt van verwijdering.
Gaat het hier om je imap programma dat je om bevestiging van verwijdering vraagt of de afzender?

Tijs.

Het is de afzender die erom vraagt, en ik zou graag willen weten hoe ik zelf zo'n verzoek kan versturen.
Ik werk momenteel met Outlook 2003 maar kan die optie niet vinden. Ook heb ik ThunderBird tot mijn beschikking.

Hmm.. m.b.t. Outlook 2003 lijken de opties mager.
lees dit

Ik begin nu te twijfelen over mijn Exchange verhaal. Ook mijn Exchange Server boek geeft me op mijn donder wat dat betreft (bevestigt de informatie van bovenstaande link). Ik vrees dat ik me vergist heb, en het op Lotus mail slaat, waar je heel veel 'tracken' kunt.

Ik zal tijdelijk even moeten passen. Als ik wat bedenk/vind, dan post ik meteen.

Tijs.

Sure.. Ik houd mij in de tussentijd bezig met een volledige herinstallatie van 3 PC's.. *zucht* :D.

Met Lotus Mail kun je veel tracker, maar blijkbaar accepteert Outlook die requests wel. Dus in mijn gedachten is het dan ook logisch dat je zelf zo'n ding kunt versturen... Maarja.. Had je nog iets gevonden of niet?

Ik heb niets gevonden, niet in de dagelijkse praktijk noch op het Internet. Sorry.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan