Verwijder getypte URL's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodocus

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Hoe kun je getypte URL's verwijderen bij het afsluiten van het systeem. Volgens mij was er in TweakUI altijd een mogelijkheid om "Clear typed URL's at logoff" aan te vinken. Ik kan nergens een dergelijke mogelijkheid meer vinden. Ik had dit wel op mij vorige computer ingesteld, maar weet niet meer hoe.

Wie weet het wel ?

Dat klopt dat die ''functie'' in TweakUI zit. Zie bijlage.

Bijlagen

• tweak.jpg
    tweak.jpg
    39,1 KB · Weergaven: 34
Ik gebruik zelf window washer...perfect schoont nog veel meer rotzooi.

Greetz

Ik gebruik ->Ccleaner<- (freeware). Daarbij moet je wel even scannen, maar als je dit bijhoud is dit heel snel gebeurt. De eerste keer kan wel wat kanger duren.
Ik had TweakUI nog op mijn computer staan. Dat had ik een keer nodig.

Ik zou zeggen: Kies maar uit.

aangezien window washer niet gratis kun je dan beter ccleaner gebruiken. Werkt idd ook lekker.

Hallo rve123,

Ik had het vinkje (uit jouw voorbeeld) in TweakUI al weggehaald maar dat blijkt niet de oplossing te zijn. Ik weet eigenlijk wel zeker dat er een mogelijkheid moet zijn om bij het afsluiten de getypte URL's te laten verwijderen.

Je moet het vinkje juist neerzetten. Bij mij staat die uit en de URL's blijven staan.

Hallo rve123,

Je hebt gelijk natuurlijk, stom van mij. Ik heb het vakje aangevinkt en het werkt.

Bedankt voor de hulp.

Graag gedaan.
Zelf vond ik het ook niet echt duidelijk en heb ik het ook eerst drie keer doorgelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan