verwijder norton

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hi.,

Ik probeer norton te verwijderen,anti virus,go back,systeemworks niets werkt ook de tool niet die op help mij staat was wel van 2003 maar goed de tool is nog steeds te dl.

Ik heb bij zoeken gekeken maar kom daar niet verder dan de tool,bij mij staat in mijn software nog steeds norton antivirus en go back kan dit niet verwijderd worden in het register??????
Ik heb o.a cc clean en reg clean gebruikt weer opnieuw opgestart maar geeft steeds een error als ik de cd van 2007 erin doe er zijn nog oude bestanden van norton aanwezig verwijder deze eerst.
Niets lijkt te werken ook de site brengt geen uit komst tot nu toe
WIE WEET RAAD ?????????????

BVB veel dank ...........nixs.............

Hoi Mies.,

Ik heb de tool gebruikt maar deze was dezelfde als die ik al gebruikt heb,toch een kleine verandering nu zegt hij verwijder go back in software maar er staat alleen maar gebruik zelden achter dit is rechts,mischien kan je links wel ieder programma verwijderen wat erin software staat bij installeer of verwijder???????????
GoBack heeft in software niets waar staat verwijderen/wijzigen ik ga weer terug om het te proberen,by the way bij de andere tool was de melding fatal error dus er is iets veranderd .

Bij voor baat dank voor je snelle reactie,ik wacht nog even om de vraag op opgelost te zetten ...........nixs...........

Hoi

Ik heb alles geprobeerd maar alles staat ook nog gewoon in software,de tool was zo te zien hetzelfde als die ik al gebruikt heb maar toch bedankd voor het mee denken.
Waarom staan er eigenlijk programma`s in software die alleen aangeven hoe vaak je ze gebruikt en waar je verder niets mee kan bij de meeste heb je de keus verwijderen aanpassen,zo staat nero er ook nog steeds terwijl ik deze ook heb verwijderd en de oude versie heb terug gezet de vraag is dus nog niet opgelost ik ploeter verder .....nixs......

Of deze online tool.

En je kan met dit programmaatje kan je makkelijk zoeken in het register en verwijderen.

Dit is dezelfde tool als hier boven hij blijft zeggen verwijder GoBack via software,daar staat geen verwijderen achter er staat nog een rijtje allemaal antivirus,coback maar in ieder geval alles zo`n beetje wat erop stond
Sommge heeft hij wel weg gehaald zoals systeemwerk,Ghost die zijn verwijderd ik denk dat als die GoBack weg is dat de rest ook weg is ik ga maar eens proberen om het via de veilige mode te doen mischien werkt dat beter.
Zo langzamer hand denk ik dat er toch iets niet goed is met sommige instellingen.
...........nixs..............

Probeer dan eerst die online tool en daarna je nog met RegistrarLite in het register zoeken en verwijeren.

Dat GoBack niet via de tool verwijderd kan worden kan ik me iets bij voorstellen: Per slot is dat software waarmee je je systeem weer terug kunt zetten op een bepaalde eerdere stand. Dat je daar met een 'standaard-tool' niet bij kunt lijkt me niet meer dan veilig zaken doen...

Probeer eens de mappenstructuur van de geïnstalleerde Norton software boven water te halen (vaak in C:\Program Files\Symantec en/of C:\Program Files\Norton ... en/of C:\Program Files\Common\Symantec en/of C:\Program Files\Shared Components\Symantec).

Kijk of je daar niet iets kunt vinden dat Uninstall.exe of iets dergelijks heet.

Op die manier heb ik op een Packard Bell computer ook de deïnstallatie-utility gevonden voor Norton die standaard met de pc werd geleverd, maar die niet onder Software was te deïnstalleren (ik kende toendertijd die tool van Symantec nog niet).

Eventueel kun je het proberen op deze manier boven water te krijgen:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a %programfiles%\un*.* | find "symantec"

of

Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a %programfiles%\un*.* | find "norton"

EDIT1: Kijk ook hier
EDIT2: Andere mogelijkheid om te proberen is de installatiecd van je norton product (met GoBack erin als onderdeel) in je pc te stoppen, de installatie op te starten, en dan bij de installatie kiezen voor deïnstalleren.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dat GoBack niet via de tool verwijderd kan worden kan ik me iets bij voorstellen: Per slot is dat software waarmee je je systeem weer terug kunt zetten op een bepaalde eerdere stand. Dat je daar met een 'standaard-tool' niet bij kunt lijkt me niet meer dan veilig zaken doen...

Probeer eens de mappenstructuur van de geïnstalleerde Norton software boven water te halen (vaak in C:\Program Files\Symantec en/of C:\Program Files\Norton ... en/of C:\Program Files\Common\Symantec en/of C:\Program Files\Shared Components\Symantec).

Kijk of je daar niet iets kunt vinden dat Uninstall.exe of iets dergelijks heet.

Op die manier heb ik op een Packard Bell computer ook de deïnstallatie-utility gevonden voor Norton die standaard met de pc werd geleverd, maar die niet onder Software was te deïnstalleren (ik kende toendertijd die tool van Symantec nog niet)
Eventueel kun je het proberen op deze manier boven water te krijgen:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a %programfiles%\un*.* | find "symantec"

of

Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a %programfiles%\un*.* | find "norton"

EDIT1: Kijk ook hier
EDIT2: Andere mogelijkheid om te proberen is de installatiecd van je norton product (met GoBack erin als onderdeel) in je pc te stoppen, de installatie op te starten, en dan bij de installatie kiezen voor deïnstalleren.

Succes,

Tijs.
Hoi Tijs bedankd voor je uitleg,maar het is niet alleen GoBack die blijft staan ook heb ik al naar uninstall gezocht maar kan ik erg weinig vinden.
Ik heb nooit deze problemen gehad ook niet door een GoBack tool .....nixs........

Hoi.,

Dank voor al de oplossingen ik heb goback en de rest verwijderd door in goback zelf in het menu deze te verwijderen ik heb een deel in dos verwijderd.

De rest wat er nog te vinden in het register heb ik allemaal verwijderd op NavProd na deze heb ik laten staan.
Ik vindt het eigenlijk niet normaal dat een nieuwe een update eigenlijk niet alles over de oude neerzet,wanneer je nu geen nieuwe neerzet zeg ik okay maar dan nog sommige programma`s maken het je erg moeilijk Nero is ook zo`n mooi voorbeeld als je niet uit kijkt staat er ineens een searchbalk in je menubalk deze vraag zet ik opgelost iedereen veel dank ....nixs.............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan