Verwijderd bestand terug halen

• Onderwerp starter Onderwerp starter EvH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

EvH

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2003
Beste allemaal,

Ik heb gister per ongeluk in de verkenner een bestand gewist, zonder het in de prullenbak te gooien dus permanent verwijderd.
Maar nu heb ik begrepen dat er tools bestaan om dat terug te halen!?
Wie kan mij een tool aanbevelen om dit te herstellen?
Liefst gratis natuurlijk.

Groet van Eddie.

Nee dat lukt niet, het programma zal best werken maar die kan alleen media bestanden opsporen, en wat ik terug moet krijgen is een .doc (word) bestand en dat wordt niet ondersteund door deze tool!

Iemand nog andere sugesties? laat maar komen!

Groet Eddie.

Ja klopt, is mijn fout per ongeluk de verkeerde tool aangeklikt

Het lukt me niet, het enige wat ik zie als ik bij deleted kijk, zijn allemaal groene mapjes maar daar staat die file niet in, wel een hoop hele oude **** maar niet van wat ik gitser heb verwijderd!

Bovendien krijg ik het niet voor elkaar lost data te zoeken, als ik daarop klik opentie alleen een map meer niet.
En bij het scannen van de driver krijg ik een module fout in het exe bestand.

***!!!

Kan je me nog helpen?

Eddie

Nee ook daar lukt het niet mee, ik heb het zelfs geprobeerd met easy recovery, maar ook hij vindt het eigenlijke bestand niet terug, alleen een snelkoppeling er naar toe.

Ik vindt dit zo kl*te, er moet toch een manier zijn om dat wordt bestandje nog terug te halen.

Echt kom met iets, ik wordt helemaal wanhoopig!

Groet Eddie

Gelukkig is de e-mail goed aangekomen bij de ontvanger, dus hoeft ik niet langer meer te zoeken naar dat documentje.
Het probleem is voor mij opgelost! maar het is niet gelukt met bovenstaande manieren.

Groet van eddie

Vreemd dat die programma'tjes geen soelaas boden. Maar ik begrijp dat je het documentje ook al had verstuurd naar iemand. Daar hadden we niets over gelezen. ;) Dus document is veiliggesteld. Dat is mooi:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan