Verwijderd of toch niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

japat

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2010
Berichten
5
Hallo beste iedereen
Even een vraagje
Ik wilde mijn bureaublad opschonen en dingen verwijderen
nu gooi ik het de prullenbak in maar het pictogram blijft wel gewoon staat
als ik in de prullenbak kijk staat het item er in en als ik de prullenbak leeggooi
Blijft het pictogram wel staan

Wie weet hoe ik de items verwijderen kan
 
Welk besturingssysteem heb je ?

Als je Xp hebt is er tool genaamd "Tweak UI"

http://www.download.com/Tweak-UI/3000...


Als je windows 7 hebt gaat dit door rechtermuisknop op bureaublad dan "aan persoonlijke voorkeur aanpassen" en vervoglens "instellingen voor bureaublad pictogrammen" en dan prullebak uitvinken.
 
Welk besturingssysteem heb je ?

Als je Xp hebt is er tool genaamd "Tweak UI"

http://www.download.com/Tweak-UI/3000...


Als je windows 7 hebt gaat dit door rechtermuisknop op bureaublad dan "aan persoonlijke voorkeur aanpassen" en vervoglens "instellingen voor bureaublad pictogrammen" en dan prullebak uitvinken.

Hoi
Ik gebruik win7
Wat jij als tip aangeeft is mijn prullenbak weg te halen
Terwijl ik de items van mijn bureaublad kwijt wil en niet mijn prullenbak
 
Ik heb een aantal zakelijke items staan
W.o tekstbestanden jpgtjes winrar en pdf bestanden
nu heb ik een x aantal dingen verwijderd maar de pictogrammen blijven simpelweg gewoon staan
 
wat krijg je als je op het pictogrammetje drukt, gaat hij zoeken naar het des betreffende bestand waar de snelkoppeling aan vast gebonden zit als het waren??

Dan moet je namelijk het .ink(bedoel dus het pictogrammetje) bestand weggooien, dan gaat is het pictogrammetje weg. doe het dan via configuratiescherm software, daar verwijderen dan naar de hdd te gaan en zo rechtermuisknop, etc.
 
Laatst bewerkt:
wat krijg je als je op het pictogrammetje drukt(gaat hij zoeken naar het des betreffende bestand waar de snelkoppeling aan vast gebonden zit.

Kan dit item niet vinden

Dit bestand bevind zich niet langer in c:/gebruikers/gebruiker/bureaublad
Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw

Nou ik heb ze weer terug gezet naar de oorspronkelijke locatie maar zelfs dan is ie niet te verwijderen en blijft het gewoon het zelfde
 
Dan moet je namelijk het .ink(bedoel dus het pictogrammetje) bestand weggooien, dan gaat is het pictogrammetje weg. doe het dan via configuratiescherm software, daar verwijderen dan naar de hdd te gaan en zo rechtermuisknop, etc.

Hoi
Als ik bij de configuratiescherm ben
Kan ik de optie software totaal niet vinden
Ben nog niet erg bekend met win7
 
Klik op het menu start
typ bij zoeken
'bureaubladpictogrammen'
dan het eerste resultaat dan kun je kiezen welke weg moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan