Verwijderd programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Ik heb per ongeluk het programma EasyCdcreator verwijderd. Toen ik via systeemherstel naar voorgaande situatie wilde gaan kreeg ik de melding dat het Pad van dit programma niet bereikbaar is.
Ik heb een pc waarop bij aankoop alle software op een deel van de harde schijf was geinstalleerd.
Bij een crash kan ik dus alles weer terugzetten naar de afleveringstoestand; Maar mijn vraag is kan ik nu ook alleen het verwijderde programma herinstalleren?

Beste adnieuwenhuizen,

goeie vraag, nou inprincipe is het wel mogelijk, had hetzelfde probleem toen met PowerDVD bij aankoop van m'n PC was in jouw geval bij mij ook al de software op een deel van de harde schijf geinstalleerd, inprincipe bewaard je PC wel de serail/code van het softwareprogramma in je register, wat ik toen gedaan heb, gewoon even op het internet gegaan, naar Cyberlink PowerDVD de laatste versie binnengehaald, en nadat ik het geinstalleerd heb, is het me wel opgevallen dat ie gewoon geregistreerd was onder mijn naam, terwijl het gewoon een Trial Version van PowerDVD was, dus ik had gewoon de volledige versie, misschien kan je hetzelfde proberen met EasyCDCreator.

Wens je veel succes,,,,

Helaas lukt dit niet. Als ik naar de website ga en easy wil downloaden moet ik vervolgens aangeven hoe ik wil betalen. Dit is natuurlijk niet mijn bedoeling want ik heb al betaald toen ik de pc kocht.
Ben nu dus bang dat ik de pc eerst weer in de orginele staat moet brengen en vervolgens alles wat ik daarna heb gedaan moet herinstalleren. Dan ben ik weer wel een flink aantal uurtjes bezig.
Toch bedankt voor je reactie.

Hallo !
Ik heb hier nog een originele Adaptec Easy CD Creator liggen die ik nooit heb gebruikt. (Standard Edition).
Ooit gekregen bij de aanschaf van een Compaq.
Als je er wat aan hebt stuur ik 'm graag aan je op.
Incl. nummer uiteraard.
Greetz,
Harry.

Leuk aanbod; ik heb zelf wel 5 op CD maar ik wil graag 6 weer terug.
Evengoed bedankt wie weet kun je er een ander nog eens een plezier mee doen.

Helaas heb ik nog geen antwoord gehad op mijn vraag.
wellicht is er nog iemand die het weet??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan