Verwijderd uit WMP

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Plotseling zijn een aantal muziek-nrs in de Synchronisatiestatus van mijn USB-stick ondergebracht onder een hoofd 'Items die van het apparaat zijn verwijderd'; die staan niet (meer??) op de stick.
Hoe kan dit gekomen zijn??

Hallo Chris. Heb je de stick veilig verwijderd. Of er bruut uitgetrokken. Kan een oorzaak zijn.

Of dit.
Als je een bestand dat in een synchronisatielijst voorkomt uit jou mediabibliotheek of computer verwijdert, wordt het bestand ook van het apparaat en uit de synchronisatielijst verwijderd wanneer je de volgende keer synchroniseert. Als je de bestanden van jouw apparaat verwijdert, worden deze niet opnieuw gesynchroniseerd.

Laatst bewerkt:
Hallo manamana,
Dank voor je reactie.
Ik probeer natuurlijk zorgvuldig met mijn stick om te gaan, maar een foutje is ook zo gemaakt.
Ik kijk momenteel, hoe het is met het synchroniseren via VLC mediaplayer, die ik pas heb geïnstalleerd; zie zojuist, dat mijn stick daarin helemaal niet te zien is; ga ik eerst even uitzoeken.

Chris je kunt vanuit VLC muziek zetten op je USB. Ik heb het net geprobeerd met Neil Diamond. Lekker voor in de auto met een USB stick.

Stick misschien eerst opnieuw formatteren, als toch alles weg is. Hij is toch niet kapot he.

Laatst bewerkt:
Hallo manamana,
Mijn stick is volgens mij ok; speelt de overgebleven nrs gewoon af.
Zie in het hoofdscherm van VLC onder 'Apparaten' alleen schijven, maar geen stick; waar ik in mijn WMP en in Realplayer naast de schijven die stick wel zie??

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is dat je de media-bestanden van de memory-stick verwijderd hebt, en die (dus) in WMP niet meer gevonden kunnen worden om af te spelen. Vraag je dus af welke acties je op die memory-stick hebt uitgevoerd, recent.

Tijs.

@dnties
Ik heb geen media-bestandjes verwijderd van mijn stick; althans niet bewust.
Ga eerst nog wat experimenteren; thx voor je opmerkingen.

@dnties
Heb bij nader inzien idd wat zitten knoeien met mijn stick; opgelost.
Thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan