verwijderd van niet Windowsspellen in Ontspannig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
W7 home edition.
Bij ontspanning kunnen diverse spellen van windows, die zijn via conf-scherm > Progr en onderdelen > windows onderd in-of uitschakelen.
Daarbij staat onder de knop ontspanning diverse andere spelletjes die ik weg wil hebben.
Via een reunstall program heb ik er een paar verwijderd, doch er blijf een icoon achter met de spelnaam.
Hoe krijg ij deze weg. De verwijderde spellen zijn Bejeweled 3, Crush the Castle 2 en Farmerama.
Waar staan de bestanden de achter de naam van de spel in ontspanning

Kan dit niet via je C:/? Daar staat een map met Microsoft games of iets dergelijks. Die gooi ik er altijd af, dan is het alleen nog de icons verwijderen via configuaratie scherm, duurt 5 seconden. En die rotzooi is er af. Succes!

Nee, er staat niets onder C:/ gebruikers/account/opgeslagen spellen/Microsoft games / totaal leeg.
ook de andere spellen die onder ontspanning staan staan daar niet.
Icon verwijderen via conf.scherm waar?

Waar staan de icons nu nog dan? Op bureaublad, of bij ontspanning? Probeer ze te verwijderen in veilige modus.

Hallo,

Er word je ook gevraagd om de pc te herstarten om die verwijdering ervan te voltooien of de activatie ervan. De oplossing van geengezeik kan leiden tot een niet goede functionerende windows. Die weg die je zelf hebt gedaan werkt het beste de games blijven toch behouden.

Niet goed functionerende Windows? Is dat echt zo? Ik verwijder al mijn programma op deze manier.. Zal ik maar is anders gaan doen dan.

Laatst bewerkt door een moderator:
die lege iconen zijn weg nadat ik in veiligmodus ben geweest, toch zou ik graag willen weten waar dit bestand ergens stond.
Ik heb nog een aantal spellen die weg moeten in ontspanning, deze staan in program files, de programm zijn nooit geinstalleerd bij het aanklikken worden ze geinstalleerd. Via een unstall program worden ze gedeinstalleerd dan blijft er een lege icon over die gaat dan weg als vieleige modus wordt ingeschakeld, Een vreemde gang van zaken lijkt mij.

Nu is er een nieuw probleem ontstaan bij het aanklikken van Pacience krijg ik de venster
C:/Program Files/Microsoft Games/solitaire/solitaire.ece Interface wordt niet ondersteund.
En nu?
Bij aanklikkken van al de iconen(ook van IE of een map) krijg ik de melding :
"Dit item kan niet worden geopend. Het item is mogelijk verplaatst heeft een andere naam gekregen of is verwijderd. Wilt u het verwijderen"

Laatst bewerkt:
Ben naar Veilige Modus gegaan Ontspanning aangeklikt en het was in orde de ongewenste iconen waren al weg zonder iets te doen.
Terug naar nomale situatie doen de andere koppelingen het niet meer.
(ik beantwoord het forum op een andere pc)

Hoebedoel je andere kopellingen?
Dit item kan niet worden geopend. Het item is mogelijk verplaatst heeft een andere naam gekregen of is verwijderd. Wilt u het verwijderen
Dit komt erop neer dat je ditprogramma niet emer op je computer hebt staan. En hij geeft als suggestie, moet ik het pictogram ook verwijderen voor je?

Lastig icoon IE verwijderen omdat het niet werkt. hoe kom ik op interner om een nieuwe IE te downloaden ??
Systeemherstel lijk mij het beste.

Wat heb je allemaal lopen verwijderen joh? Systeemherstel valt te proberen inderdaad.

Het is een nieuwe laptop van Toshiba Satellite waarvan ik de ongewilde rommel ervan wil halen
Te beginnen met de niet-Windowsspelletje Normaal geen probleem alleen nu reageerd deze pc anders. Graag had ik gezien waar de bestanden staan in het windows
Mogelijk kan het verwijderen van Google Chrome hiet ook iets mee te maken hebben.
Het lijkt mij een zwakte bod maar systeemhertel lijk mij de enige mogelijkheid

Systeem hertstel is gelukt,
de koppeling bureau-accessoires systeem beheer deed ook niet. Via opstarten, F8 naar systeemherstel.
De spelletjes zijn ook weer terug gezet.

Nu anders. Hoe verwijder ik de spellen in "Ontspanning"
De windowsspellen zijn uit te vinken maar
hoe verwijderd ik de andere spellen met name:
All Cusual game , All Enthusiast Game, All Familie Game,
All Kids Game, All MMO Game en More Games WildTangent.
Deze spelen zijn niet geinstalleerd, als deze worden aangeklikt komt de vraag om ze te installeren
te beginnen met het accoort te verklaren van "Wild Tangent End Usre License Agreement"
Zomaar de koppeling verwijderen is niet mogelijk.
Wie weet hier een goed antwoord op.

Via Configuratiescherm en dan software verwijderen daar zie je wildtanget games en dan klik je erop

Groeten longem

Via Configuratiescherm en dan software verwijderen daar zie je wildtanget games en dan klik je erop

Groeten longem
volgens mij is dit voor XP conf.scherm > software is in W7 progr. en onderdelen en daar staat het niet in vlgs mij.

Je heb gelijk in W7 progr. en onderdelen en daar staat het ook.
Als wildtanget games aanklinkt komt een afvinkmenu met al die spelen.
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan