Verwijderde bestanden blijven staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zpower

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Berichten
6
Ik heb een bestand verwijdert, in Windows Vista, een onbelangrijk filmpje.
Laatst zocht ik op een filmpje met ongeveer dezelfde naam, en ik vond die andere nog terug, hij is weliswaar 0 bytes, en ik kan hem niet weggooien, maar de zoekmachine laat het bestand toch zien!
ik heb een paar (mislukte) pogingen gedaan om het bestand weg te halen, maar geen succes!

help?
 
Nee, dat komt door iets anders. Vista indexeert je harde schijf om zoekopdrachten te
versnellen, maar kennelijk werkt dit niet goed. Het bestand is wel weg, maar staat nog
wel vermeld in de index, met als gevolg dat het gevonden wordt als een bestand zonder
omvang, 0 bytes. Ik heb hetzelfde principe; in mijn muziekmap staan 152 JPEG-bestanden
met de naam folder. Als ik mijn muziekmap laat afzoeken naar deze bestandsnaam,
vind hij er echter veel meer. Wanneer ik vervolgens geavanceerd kies, en ik vink 'Inclusief
niet-geindexeerde en systeembestanden' aan, vind hij er wel keurig 152. Ik vind de
zoekfunctie van Vista dan ook niet prettig en ik hoop dat ze er iets aan doen moet SP2.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een kwestie van alle instellingen eens doorlopen. Ik herken het indexeer probleem niet / heb er geen last van.

De veilige modus start je op middels het indrukken van de F8 toets wanneer de pc wordt aangezet. (Blijven indrukken)
 
en dan nog een kleine vraag, kan ik ditsoort bestanden ook onzichtbaar maken voor de zoekmachine's van andere accounts?
 
Dát hangt er vanaf welke rechten je op de mappen hebt ingesteld. Als zo'n map "gezien" gebruikt mag worden door allen, dan blijven ze zichtbaar, zijn het exclusief op een account ingestelde map, dan niet.
 
daar zit ook een probleem in, die map bestaat helemaal niet meer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan