Verwijderde bestanden staan er weer terug ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Beste forum leden.
Als ik een lege map verwijder staat deze er later weer gewoon terug bij?
Ik doe wel iets verkeerd denk ik dan maar wat ? Waarom komt deze map weer terug
Ik heb dat al eens eerder gehad maar wat zou het zijn iemand een idee ?
(bij de andere mappen gaat het wel goed deze blijven weg (iets met eigenschappen te maken ??))
e de waele

Misschien is het handig om betreffende map bij naam en locatie te noemen ?
Er bestaan nl. ook zgn. systeem mappen....

Geen synchronisatie tool/OneDrive e.d.?

Het is een map die ik zelf heb aangemaakt en deze is nu ovebodig (kan dan toch geen systeem map zijn )
One drive gebruik ik niet dus IK zou het verder niet weten .
Wat ik wel kan doen is : de map verwijderen en bij de prullenbak kijken of hij er bij staat en dan alsnog definitief verwijderen
e de waele

Ja goed, zonder verdere informatie gaan we er niet achter komen wat er aan de hand is. Is het dan te veel moeite om naam en locatie (pad) van de map te noemen? Bestanden/mappen kun je direct permanent verwijderen zie kleine pijltje onder Rode kruis bovenin de balk.

Doe een schijfcontrole chkdsk /f onder Eigenschappen van de schijf.

Het pad van dit bestand is F:\ bestanden voor ssd Ik heb deze nu verwijderd omdat deze geheel leeg was
ik zie hem nu nergens meer staan Ik heb het pijltje ook geprobeerd en dat zal ik ook gaan gebruiken
verder ga ik de de schijf laten controleren Als ik weer iets tegen kom zal ik mij weer melden
Allen heel veel dank voor jullie medewerking
e de waele

F:\ is geen bestandsnaam maar de naam/aanduiding van een station/schijf. Je zit dan in de root van de schijf. Een pad is bijvoorbeeld c:\Werkmap\Printen en scannen Met bestandsnaam c:\Werkmap\Printen en scannen\Test.docx
Dit noemt men ook wel het Adres en is altijd bovenin naast het gele mapje te vinden. Rechtermuisknop en je kunt het ook kopiëren.

Ik heb de schijf gecontroleerd en hij heeft geen fouten gevonden dus ik neem aan dat het goed is
Het bestand Deze pc>oude schijf laptop(F:) >bestanden voor ssd > is nu weg
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan