Verwijderde bestanden terug halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

falconetti

Banned
Lid geworden
3 mrt 2001
Berichten
2.744
Ik heb per ongeluk wat ontvagen e-mails verwijdert uit Outlook. Is er enige mogelijkheid om deze terug te halen? En zo ja, hoe doe ik dat? Wat moet ik doen?

Grtz
Falco
 
als je in deleted item,s nog niets hebt verwijderd? kan je ze terug slepen, maar als je deleted item,s ook hebt verwijderd, kan je ze niet terug halen, volgens mij?
 
Geplaatst door falconetti
Tja, zo ver kwam ik ook :(
Falco

ja en wat had je dan verwacht? dat er wonderen mogelijk waren, volgens mij als je ze helemaal hebt weggegooid, kan je ze moeilijk terug halen, wat er niet is ,is er niet. misschien is het nog wel mogelijk, maar dit is waarschijnlijk,(als het mogelijk is?) een heel karwei!
 
Ik ben het wel met seeburg100 eens. Er zijn wel programma's waarmee je verwijderen bestanden terug kunt halen, maar dat is inderdaad een gedoe. En dan weet je nog niet zeker of je de data weer goed kunt gebruiken.

Groeten,
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk wel als ik met: Recover4All deze bestanden terug kan halen.
Thank's
 
Als je de map verwijderde items opent zie je rechtsboven in de werkbalk een prullenbakje.
Hiermee kun je verwijderde items herstellen.
Werkt overigens niet altijd maar je kunt het proberen.
 
Bedankt Jan, het lukte niet.
Ik dacht dat misschien is mogelijk om de Outlook zi in te stellen dat men sommige bestanden toch terug kan halen. Bijv. als je gaat archiveren of zo??

Groetjes
Falco
 
Had je auto archiveren aan staan? Dan is de kans wel behoorlijk groot, dat je de mailtjes nog hent. Anders niet.

Groeten,
 
mails de gedelete worden , worden neit meteen verwijdert uit de pst file. Wel als de pst file gecompactiseerd word. het is dus maar de vraag of ze er nog zijn. Maar je kan het proberen. zie link:


http://www.htcia.org/pdf_files/vol3iss2.PDF > kopje Techie Tips: Mining Clues from Email
 
Vaat :D :D :D :D :D SSSUUUPPPEEERRR LINK !!!
Dank je wel, echt TOPPIE !!! :thumb: :thumb: :thumb:

Groetjes
Falco
 
Geplaatst door falconetti
Vaat :D :D :D :D :D SSSUUUPPPEEERRR LINK !!!
Dank je wel, echt TOPPIE !!! :thumb: :thumb: :thumb:

Groetjes
Falco

graag gedaan
 
Hallo, dit is al een oud topic maar de link werkt niet meer en ik zit met hetzelfde probleem en moet gwn weten hoe ik mijn mailtjes terug kan krijgen... weet je toevallig waar ik dit pdf bestandje kan vinden?

bedankt

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan